۱۳۹۵ فروردین ۲۲, یکشنبه

خانه مد اسلامی، خانه حجاب، هدف هکرهای اسلامی


خانه مد اسلامی، خانه حجاب، هدف هکرهای اسلامی

«ای‌بی‎سی نیوز» در گزارشی به حمله سایبری مسلمانان افراط گرا به سایت‌های که مد اسلامی را تبلیغ می‌کنند پرداخت.
hejab
به گزارش سرویس ترجمه « محبت نیوز»، سه هفته پیش «طارق هونجار» در صفحه اینستاگرام خود «خانه حجاب» را تبلیغ کرد، اما هک شد. هکر روی این صفحه نوشته که تبلیغ ضد اسلام بوده و به جای آن ویدیویی از دونالدترامپ قرارداده است.
پس از این ماجرا «طارق هونجار» مدیر خانه حجاب در گفتگو با ABC می‌گوید: «ما روزانه به صدها دختر ایمیل می‌فرستادیم و عکس‌هایمان را در اینترنت قرارمی‌دادیم ولی هک باعث برهم خوردن تجارت ما شد و مشتریان ما ناراحت هستند.»
خانه‌ حجاب فروشگاهی است که لباس‌هایی مثل روسری، دامن و شلوار و پارچه به فروش می‌رساند.
همزمان با هک شدن سایت خانه حجاب چندین سایت دیگری که مداسلامی را تبلیغ می‌کردند نیز هک شده اند. از جمله سایت «مریم مفید». در ادامه این موج گسترده هک شدن ها، وبلاگهایی در حوزه سبک زندگی و مد از استکهلم و همچنین وبلاگ‌هایی در روسیه و الجزایر که هر کدام صدها نفر بازدید کننده دارند نیز مورد حمله سایبری قرار گرفتند.
اما هک شدن سایت‌های مربوط به مد اسلامی در حالیست که که طبق گزارش‌های رویترز در سال ۲۰۱۳ مسلمانان حدود ۲۶۶ میلیارد دلار صرف خرید لباس کردند و پیش بینی می‌شود این رقم تا سال ۲۰۱۹ به رقیمی بالاتر از ۴۸۴ میلیارد دلار برسد.
«فارس وادیان» یک وبلاگ نویس در حوزه مد می‌گوید: «صنعت مد در بین زنان مسلمان در حال رشد است و این یک گام مثبت هم برای اقتصاد و هم برای زنان مسلمان محسوب می‌شود.» به گفته این وبلاگ نویس بهبود وضعیت مد در بین زنان مسلمان به رشد احساسات زیبا بین آنها کمک می‌کند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر