۱۳۹۵ فروردین ۲۶, پنجشنبه

خلبان ایرانی: به مقام امنیتی گفتم به اسرائیل پناهنده می شوم

خلبان ایرانی: به مقام امنیتی گفتم به اسرائیل پناهنده می شوم

خلبانی که چندی پیش جمهوری اسلامی قصد بر ربودن وی در شهر وان ترکیه را داشت در گفتگو با «تایمز اسرائیل» به تشریح دلایل خروجش از ایران پرداخته است.
khosravi
به گزارش «محبت‌نیوز» سرگرد خلبان «احمدرضا خسروی» گفته به دلیل تفاوت اعتقادی که با نظام اسلامی داشتم و چون اعتقادی به دین اسلام نداشتم و به واسطه شغلم مجبور میشدم کارهایی را انجام بدهم که فرماندهان و مسئولین از من می‌خواستند، از جمله شرکت در مراسم مذهبی و خواندن نماز که من اعتقادی به انجام این کارها نداشتم و برایم تضادی به وجود آورده بود.
او در بخشی از مصاحبه خود با اشاره به فشارهایی که در ایران به وی وارد می‌شد عنوان کرده «آنقدر آزارم دادند که به آنها گفتم اگر رهایم نکنید به اسرائیل پناهنده می‌شوم و بر علیه شما خواهم جنگید، حتی با اسلحه.»
خبرگزاری‌های حکومتی از جمله «باشگاه خبرنگاران» با تحریف سخنان وی از خسروی به عنوان خلبان خود فروخته‌ای نام بردند که قصد مبارزه مسلحانه علیه ایران را دارد!
پیش از این نیز خبرگزاری آناتولی ترکیه گزارش داده است که دو شهروند ایرانی به جرم جاسوسی و تلاش برای ربودن یک نظامی ایرانی مخالف ساکن ترکیه به شش سال و هشت ماه حبس محکوم شده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر