۱۳۹۵ اردیبهشت ۲, پنجشنبه

امام جمعه آمل: جوادی‌آملی جهانی شده

امام جمعه آمل: جوادی‌آملی جهانی شده

انسانی که می‌خواهد به تعالی برسد باید در مسیر «ولایت» گام بردارد.
javadi
به گزارش «محبت‌نیوز» امام جمعه شهر آمل در اظهاراتی تازه عبدالله جوادی آملی از هم‌لباسان خودش را مرجعی جهانی معرفی کرده است.
به نوشته خبرگزاری «رسا» «محمدعلی رحمانی آملی» امام جمعه آمل در آیین گشایش دفتر جوادی آملی در یکی از حوزه‌های علمیه این شهر با بیان این که رجب بهترین ماه و ماه ولایت است، گفته «در بعضی از روایات بیان شده رجب شهر الله و ماه ولایت است.»
او در سخنرانی مراسم افتتاحیه به تمجید از جوادی آملی پرداخته و با «عالم» خواندن او گفته عظمت و شخصیت این مرجع دینی جهانی شده و به طور محض در ولایت است و شاگردی مکتب اهل بیت را می‌کند.
وی در مورد اینکه کدام یک از ابعاد شخصیت عبدالله جوادی آملی مشمول جهانی بودن او می گردد چیزی نگفته است.
جوادی آملی باور به وجود «بیماری‌های مشترک» بین انسان و حیوان را نشانه «تنزل» در بسیاری از عرصه‌های علمی و اخلاقی دانسته است.
به گفته وی برگزاری هر ساله چند همایش برای «بیماری‌های مشترک» انسان و دام یکی دیگر از نشانه‌های این «تنزل علمی و اخلاقی» است.
 این مرجع تقلید گفته است نگاه مرد متاهل به دیگر زنان و گرفتن «زیر میزی» از «مریضی‌های» فرد و جامعه است که باید درمان شود.
«بیماری‌های مشترک انسان و دام» بیماری‌هایی هستند که می‌توانند هم انسان و هم حیوان را دچار کنند، با علایم و عوارض یکسان یا متفاوت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر