۱۳۹۵ اردیبهشت ۵, یکشنبه

علم‌‌الهدی: چرا با طراحان ایتالیایی(از بلاد کفر) قرارداد می‌بندید ؟

علم‌‌الهدی: چرا با طراحان ایتالیایی(از بلاد کفر) قرارداد می‌بندید ؟

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی پرسیده چرا با طراحان ایتالیایی قرارداد می‌بندید تا در بلاد کفر لباس اسلامی طراحی کند؟
alam-hoda
به گزارش «محبت‌نیوز» پس از انتقادات گسترده به اظهارات سید احمد علم‌الهدی که گفته بود «بی‌‌حجابی بدتر از اختلاس است» حالا او این سخنان را تکذیب کرده و مدعی شده چنین چیزی نگفته است!
خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه با تاکید بر اینکه «کلیدواژه امنیت اجتماعی مقابله با بی‌حجابی است» عنوان کرده «بنده نگفته‌ام بی‌حجابی بدتر از اختلاس است، در شبکه‌های اجتماعی این مسئله توضیح داده شده است، فساد اخلاقی و اقتصادی وابسته یکدیگرند و کلید واژه‌شان بی‌حجابی است.»
به گفته او اخلاق از اینجا فاسد می‌شود که حوزه غریزه جنسی جامعه گسترش یابد و کلیدواژه این هم بی‌حجابی است و کلیدواژه امنیت اجتماعی، مقابله با بی‌حجابی است که البته عنوان آن حجاب اجباری نیست.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گریزی هم به مسائل دیپلماسی و مد زده و گفته «هیئت ایتالیایی که می‌آید شما با یک شرکت مدلینگ که هنرش طراحی لباس است، قرارداد می‌بندید تا از بلاد کفر لباس اسلامی طراحی کند؟ یعنی ما واقعن فکر نداریم؟ مردمی که در انواع علوم پیشرفته هستند، در طراحی لباسِ اسلامی فکر و مغز نداریم و باید طراح ایتالیایی قرار داد ببندد و فرهنگ آلوده بزهکاری غرب را بیاورد و طراحی لباس کند؟»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر