۱۳۹۵ فروردین ۲۶, پنجشنبه

هشدار نماینده ولی فقیه: هیچ کس نباید از تعطیلی « حج » حرف بزند

هشدار نماینده ولی فقیه: هیچ کس نباید از تعطیلی « حج » حرف بزند

خروج میلیون‌ها دلار ارز از کشور، توهین و بی‌احترامی به شهروندان ایرانی، تعرض و تجاوز جنسی و کشته و زخمی شدن صدها زائر هیچ کدام دلیلی برای تعطیلی حج و سفر حجاج به عربستان نیست!
ghazi-askar56767
به گزارش «محبت‌نیوز» نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با تاکید براینکه فریضه حج واجب الهی و رُکن دین است هشدار داد هیچ کس نباید از تعطیلی حج حرف بزند.
خبرگزاری ایسنا به نقل از  «قاضی عسکر» سرپرست حجاج ایرانی در عربستان تاکید کرده علیرغم تأخیر بوجود آمده مصمم هستیم حج امسال را مطلوب و عزتمندانه و بر پایه تفاهم و همکاری دو کشور ایران و عربستان برگزار کنیم.
این در حالیست که کشور عربستان حتی حاضر نشده برای انجام مسابقات فوتبال به ایران سفر کند و همراه متحدان عرب خود در منطقه تلاش گسترده‌ای را برای فشار بر ایران در صحنه سیاسی و مجامع بین‌المللی داشته است.
نماینده علی‌خامنه‌ای در امور حج با ابراز تاسف از اظهارنظرهای غیرمسئولانه‌ای توسط منتقدین به برگزاری حج مواضع آنان را بی‌پایه و اساس و غیر منطقی دانسته و گفته فردی که هیچگونه نقشی در برگزاری حج ندارد، چگونه می‌تواند اظهار کند که زائران ما امسال به حج نمی‌روند و سخن از تعطیلی حج به میان آورد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر