۱۳۹۵ فروردین ۲۸, شنبه

هیچ یک از ادیان به اندازه اسلام به زن کرامت نداده!

هیچ یک از ادیان به اندازه اسلام به زن کرامت نداده!

نماینده مجلس خبرگان رهبری مدعی است هیچ دینی مثل اسلام به زن کرامت نداده و پیامبر مسلمانان جایگاه زنان را رفیع‌تر کرده است !
tabatabei
به گزارش «محبت نیوز» امام جمعه اصفهان در سخنانی مدعی شده «اهمیتی که اسلام به کرامت و جایگاه زن داده در هیچ یک از ادیان وجود ندارد.»
خبرگزاری «حوزه» به نقل از سید یوسف طباطبایی‌نژاد نوشته «پیامبر اسلام برای از بین بردن جاهلیت بشر آمده بود و با زبان، عمل و با قرآن جایگاه زن را رفیع‌تر گرداند و گفت که بهشت زیر پای مادران است.»
این عضو مجلس خبرگان در تمجید از جایگاه زنان در شهر اصفهان تاکید کرده در این شهر همیشه بانوان معتقد داشته و داریم، همچنان که قبل از انقلاب وقتی وزیر آموزش و پرورش وقت می‌گفت اصفهان تنها شهری است که هنوز با وجود کشف حجاب، دختران آن با چادر به مدرسه می‌روند.»
“آیا زنان نیز انسان هستند؟” در همین ارتباط در ام القری اسلام  این تیتر به عنوان یک “برنامه آموزشی”در “آکادمی سعودی برای آموزش و مشاوره”انتخاب شده است.
در این زمینه  یک کاربر در عربستان می‌گوید ؛
“اینجا بسیاری از مردم، زنان را به اندازه نیمی از یک انسان حساب می‌کنند و می‌گویند زنان از قلبشان فرمان می‌برند نه از مغزشان. این گونه افراد به زنان به عنوان یک “بازیچه جنسی”نگاه می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر