۱۳۹۵ اردیبهشت ۹, پنجشنبه

تشکر ویژه مشاور علی خامنه‌ای از دولت کرواسی

تشکر ویژه مشاور علی خامنه‌ای از دولت کرواسی

رهبران مذهبی کشورهایی چون استرالیا، سوئد، اکراین، بوسنی، ترکیه، مقدونیه، آلبانی، مجارستان، روسیه، بلژیک، نروژ و انگلستان در کنفرانس «رهبران جوامع اسلامی اروپا» حضور داشتند.
taskhiri
به گزارش «محبت‌نیوز» محمدعلی تسخیری، مشاور علی خامنه‌ای در امور جهان اسلام که برای شرکت در کنفرانس «رهبران جوامع اسلامی اروپا» به کرواسی سفر کرده بود گفته «هر مفتی که در اروپا به امر تبلیغ دین اسلام همت گمارد، مجاهد است.»
روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که به انعکاس دستاوردهای این سفر پرداخت نوشته که تسخیری ضمن قرائت پیام رهبر جمهوری اسلامی برای این کنفرانس گفته روابط مسلمان و پیروان دیگر ادیان و همینطور تعامل دولت با مسلمانان در کرواسی الگوی مناسبی برای کل کشورهای اروپایی است.
او از دولت کرواسی به دلیل حمایت و نگاه مثبت به جامعه مسلمانان این کشور و حمایت از برگزاری مراسم باشکوه یکصدمین سال رسمیت یافتن اسلام در قانون اساسی کرواسی قدردانی کرد.
مشاور خامنه‌ای و هیئت همراه در پایان روز نخست برنامه یکصدمین سال رسمیت یافتن اسلام در قانون اساسی کرواسی در مراسم مهمانی شام شهردار شهر زاگرب شرکت و از وی برای سفر به جمهوری اسلامی ایران دعوت به عمل آمد.
رهبران مذهبی ۱۴ کشور استرالیا، سوئد، اکراین، بوسنی، ترکیه، مقدونیه، آلبانی، مجارستان، روسیه، بلژیک، نروژ و انگلستان در این نشست حضور داشتند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر