۱۳۹۵ فروردین ۲۸, شنبه

مسلمان عرب، معاونت ارشد پلیس اسرائیل شد

مسلمان عرب، معاونت ارشد پلیس اسرائیل شد

جمال هارکوش مدیریت دایره تازه تاسیس پلیس اسرائیل را به عهده خواهد داشت.
jamal_harcosh
به گزارش «محبت‌نیوز» یک افسر مسلمان عرب به عنوان دومین فرد عالیرتبه در پلیس اسرائیل منتصب شد. «جمال هارکوش مدیریت دایره تازه تاسیس پلیس که برای بهبود خدمات انتظامی در جوامع عرب تشکیل شده را به عهده خواهد داشت.»
«تایمز اسرائیل» در این باره می‌نویسد هارکوش که از اهالی روستای جلیله از کفر کنا، یک دایره تازه تاسیس در اداره پلیس که به منظور بهبود خدمات نیروی انتظامی در جوامع عرب تشکیل شده را مدیریت خواهد کرد.
ارتقای وی به این مقام در مراسمی رسمی با حضور کمسیر پلیس «رانی آلشیخ» صورت گرفت.
در این مراسم، آلشیخ از هارکوش تمجید کرد و از واجدان شرایط عرب اسرائیلی دعوت کرد به نیروهای پلیس بپیوندند.
الشیخ گفت هارکوش، و پلیس اسرائیل، با اسلحه غیرمجاز در جوامع عربی برخورد شدید خواهند کرد.
در اوایل سال جاری، آلشیخ طرح برنامه تازه ای برای مقابله با نرخ وحشتناک بالای خشونت خانگی، قتل، حمل اسلحه غیرمجاز و دیگر جرائم در بخش عربی را اعلام کرد.
برنامه تازه، که ابتکار آلشیخ و وزیر امنیت اجتماعی گیلاد اردان است، در نظر دارد ۱۳۰۰ افسر تازه را استخدام کند و ده ها مرکز تازه در مراکز پرجمعیت عرب نشین بازکند.
telegram_mohabatnews1
براساس نتایج این نظرسنجی به نظر می‌رسد بسیاری از اسرائیلی‌ها، چه یهودی و چه عرب، امید خود را به تشکیل یک کشور فلسطینی در کنار اسرائیل به عنوان راه حل بحران خاورمیانه از دست داده‌اند.
به گفته رادیو اروپای آزاد ۴۸ درصد از یهودیان اسرائیل با اخراج اعراب از این کشور و یا منتقل کردن آن‌ها به جای دیگری موافقند. عرب‌تباران ۱۹ درصد از جمعیت ۸٫۴ میلیونی اسرائیل را تشکیل می‌دهند.
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر