۱۳۹۵ فروردین ۲۷, جمعه

تاکید بر ترویج دیدگاه‌های خامنه‌ای در مسابقات بین‌المللی قرآن

تاکید بر ترویج دیدگاه‌های خامنه‌ای در مسابقات بین‌المللی قرآن

حفظ و بقای جمهوری اسلامی برای گردانندگان تا آنجا اهمیت گرفته که حوزه‌های قرآنی و کلامی هم منطبق با منویات ولی فقیه تبلیغ می‌شود.
mohamadi-ann
به گزارش «محبت‌نیوز» رئیس ستادعالی مسابقات قرآن در نشست ستاد برگزاری این مسابقات با اشاره به ضرورت تبیین گفتمان انقلاب اسلامی گفته در امر تبلیغ و اطلاع رسانی مسابقات بین‌المللی امسال باید “اهداف انقلاب، بیانات روح‌الله خمینی و علی‌خامنه‌ای تأکید شود”.
خبرگزاری مهر به نقل از محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با تاکید بر وظیفه صداوسیما برای توجه به پوشش این مسابقات خواسته تبلیغات در شبکه‌های برون مرزی، شبکه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز منعکس شود.
و در بخشی از سخنان خود گریزی هم به مباحث سیاسی زد و عنوان کرد که برخی در کشور به دنبال آن هستند تا این موضوع را القا کنند که برای سیاست‌های کشور دو راه بیشتر وجود ندارد، یکی تحمل مشکلات و دیگری سازش با غرب و آمریکا […] اینها بی‌شرمانه استقلال این کشور را زیر سوال می برند و وظیفه ماست در قالب برگزاری مسابقات قرآن، براساس و متناسب با آیات این کتاب الهی در زمینه استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و اتکا به توان خود به مخاطبان و بازدیدکنندگان اطلاع رسانی کنیم.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر