۱۳۹۵ شهریور ۱۲, جمعه

زمانیکه چاقی دلیلی برای پیوستن عربها به داعش می گردد!

زمانیکه چاقی دلیلی برای پیوستن عربها به داعش می گردد!

یک مرد چاق عربستانی برای لاغر شدن و پیوستن به افراد وابسته به گروه دولت اسلامی در افغانستان تصمیم گرفت تا در آموزش‌های نظامی این گروه شرکت کند .
deashi_topoli
فرتور آرشیوی می باشد
به گزارش«محبت نیوز»یک مرد چاق عربستانی در آموزش‌های نظامی گروه دولت اسلامی شرکت کرده تا از وزن خود بکاهد و به افراد وابسته به این گروه تروریستی اسلامگرا در افغانستان بپیوندد.
دادگاهی در ریاض این مرد را به دلیل پیوستن به دولت اسلامی متهم کرده است.
این دادگاه شواهدی را از شرکت کردن این مرد چاق در آموزش‌های نظامی دولت اسلامی در مراکز مخفی و دورافتاده فراهم کردند.
رسانه‌های عربستان گزارش دادند که این مرد پس از آموزش‌های نظامی قصد داشته است تا به افراد وابسته به گروه دولت اسلامی در افغانستان بپیوندد.
به نوشته اسپوتنیک، این مرد در دادگاه برای دفاع از خود گفت که به برنامه «تناسب اندام نظامی» دولت اسلامی پیوسته تا از وزن زیاد خود بکاهد.
X
by not site
افراد وابسته به گروه تروریستی دولت اسلامی در مناطق شرقی افغانستان در ولایت ننگرهار فعالیت می‌کنند.
این در حالی است که شهروندان ولایت ننگرهار در شرق افغانستان گفته بودند که شهرستان‌های «هسکه مینه»، «اچین» و «کوت» ولایت ننگرهار پس از پاکسازی نیروهای ارتش افغانستان با خروج این نیروها بار دیگر به دست گروه تروریستی دولت اسلامی افتاده است.
ساکنان محلی ولایت ننگرهار خاطرنشان کردند: «گروه تروریستی دولت اسلامی با بازگشت به مناطق پاکسازی شده مردم محلی را به مرگ تهدید می‌کنند و اقدام به سرقت گسترده اموال مردم کرده‌اند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر