۱۳۹۵ شهریور ۳۰, سه‌شنبه

ادعای خبرگزاری حکومتی: مشارکت چهار کشور برای از بین بردن بیولوژیکی مسلمانان!

ادعای خبرگزاری حکومتی: مشارکت چهار کشور برای از بین بردن بیولوژیکی مسلمانان!

خبرگزاری دولتی مهر مدعی شده اسرائیل، انگلیس، آمریکا و عربستان در طرحی مشترک قصد از بین بردن مسلمانان را دارند.
«محبت‌نیوز» – در اوج درگیری‌های لفظی میان ایران و عربستان خبرگزاری حکومتی «مهر» در گزارشی مدعی شده واقعه سال گذشته «منا» در عربستان سعودی که به کشته شدن صدها زائر در مراسم حج انجامید ناشی از یک عملیات «بیوتروریسمی» بوده که اسرائیل، انگلیس، آمریکا و عربستان در آن مشارکت داشتند.
این خبرگزاری با تاکید بر تعمدی بودن این حادثه نوشته گزارش عربستان مبنی بر معرفی گرمای شدید و خفگی ناشی از ماندن زیر دست و پا به عنوان عامل حادثه قابل قبول نیست و چون نیروهای امنیتی سعودی مستقر در صحرای منا از ماسک‌های ضد گاز شیمیایی استفاده می‌کردند؛ بنابراین از مواد شیمیایی برای کشتن افراد استفاده شده است.
در بخشی دیگری هم نوشته عربستان با یک شرکت انگلیسی ـ صهیونیستی به نام شرکت «G۴S» برای تأمین امنیت مراسم حج قرارداد بسته که می‌شود استنباط کرد که این شرکت معلوم الحال که سابقه شکنجه کردن فلسطینی‌ها را داشته زائرین را هم از بین برده است.
همچنین در بخش دیگر این گزارش آمده «آبی که حجاج در مکه و مدینه می‌نوشند آلوده به آرسنیک بوده است» و در آب زمزم هم از ویروس «فان وَکس» استفاده می کند. ویروسی که به نوشته مهر ( Fun vax ) مخفف یک عبارت انگلیسی به معنای «ویروسِ علیه بنیادگرایی مذهبی» و نام پروژه مخفی پنتاگون علیه مسلمانان است !
بحث ترور بیولوژیکی از تئوری‌هاییست که نادرطالب‌طالب‌زاده (کارگردان سینما) با استناد به اظهارات فرمانده سپاه حدود سه سال پیش مطرح کرد. او معتقد است «ویروس فاین‌بکس» میکروبی است که توسط پنتاگون طراحی شده تا ایمان و اعتقاد عبادت را در مسلمان‌ها از بین ببرد.
استدال غیرمنطقی و نبودن دلایل قابل استناد از جمله مواردی است که محتوای این گزارش را مخدوش و غیرقابل باور می‌کند که خود دلیل بر سیاسی بودند این بحث‌هاست.
اما طرح اینکه عربستان که حکومت آن خود را پدرخوانده مسلمانان می‌داند نیز در این طرح مشارکت کرده بنیان این تئوری را زیر سوال می‌برد.
این در حالیست که جمهوری اسلامی همواره بر وحدت شیعه و سنی تاکید داشته اما در عمل دو طرف به اندازه یکدیگر در بحران‌های منطقه سهمیم هستند. در روزهای گذشته هاشمی‌رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران گفته تنها راه برای برگرداندن آرامش به منطقه بهبود روابط ایران و عربستان است، اما در مقابل سپاه و حامیان علی‌خامنه‌ای از یک سو و سران عربستان سعودی از سوی دیگر بر این اختلاف دامن زدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر