۱۳۹۵ شهریور ۲۶, جمعه

مهدی خزعلی:سوء مدیریت قاسم سلیمانی مسبب به وجود آمدن داعش است

مهدی خزعلی:سوء مدیریت قاسم سلیمانی مسبب به وجود آمدن داعش است

مهدی خزعلی ضمن انتقاد از دخالت های جمهوری اسلامی در سوریه، حضور سپاه در جنگ این کشور را باتلاقی برای جمهوری اسلامی عنوان کرده و سوء مدیریت قاسم سلیمانی را مسبب وجود «دولت اسلامی» دانست.
ghasem_medi
به گزارش«محبت نیوز»در پی تداوم تلفات سنگین انسانی ایران در جنگ داخلی سوریه، مهدی خزعلی یک فعال سیاسی نزدیک به جریان اصلاحات در ایران، سوء مدیریت قاسم سلیمانی فرمانده شاخه برون مرزی سپاه پاسداران را باعث ایجاد گروه دولت اسلامی (داعش) دانست.
بنابر گزارش العربیه، خزعلی طی انتشار یک فایل صوتی و با انتقاد از آنچه که وی “زیادی خواهی سپاه پاسداران” نامیده است، در این خصوص گفت: «اگر سپاه قدس زیاده‌ خواهی نمی‌‌ کرد، در نهایت بشار اسد می ‌‌رفت و یک رژیم بعثی عفلقی مستبد دیکتاتور می‌‌ رفت و می‌ توانستیم با کسانی که جانشین می ‌‌شدند رابطه خوبی برقرار کنیم و هیچ منافع ایران آنجا ضایع و تباه نمی‌ شد».
وی همچنین با اشاره به حمایت ‌های چند دهه اخیر جمهوری اسلامی از دولت بشار اسد افزود: «داشتیم سی سال به سوریه مفت نفت می‌ دادیم. خوب نفت مفت را به هر کس بدهی با تو دوست است. در واقع جنگ هشت ساله با عراق کممان بود و حالا پنج سال است که در سوریه داریم می‌ جنگیم و این اشتباه بود و نباید انجام می ‌‌شد و من بارها گفتم، اما حالا متاسفانه یک دیوانه ‌‌ای سنگ را در چاه میندازد و صد تا عاقل هم نمی‌‌ توانند در بیاورند»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر