۱۳۹۵ شهریور ۱۳, شنبه

“آنگلا مرکل” سیاستهایش را در قبال پناهجویان مسلمان، با اخراج آنان تغییر می دهد!

“آنگلا مرکل” سیاستهایش را در قبال پناهجویان مسلمان، با اخراج آنان تغییر می دهد!

وزیر کشور آلمان اعلام کرد سال جاری میلادی، دست کم ۱۰۰ هزار پناهجو باید به کشورشان بازگردانده شوند.
angela_germany
به گزارش«محبت نیوز»یک سال از زمانی که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان درهای این کشور را به روی صدها هزار پناهجو عمدتن مسلمان گشود، می گذرد. در این یک سال، بیش از یک میلیون پناهجو که اکثرین آنان مسلمان هستند به آلمان آمده اند و محبوبیت آنگلا مرکل در افکار عمومی آلمان به پایین ترین میزان در پنج سال گذشته رسیده است.
اینک و با توجه با شرایط موجود آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، گویا در رویه خود تغییراتی را داده است، روز پنج شنبه (۱۱ شهریور) در جمع نمایندگان وابسته به حزب محافظه کار «دموکرات مسیحی» در پارلمان این کشور، در حالی که بر لزوم استرداد پناهجویان به کشورهای متبوع خود تاکید داشت، گفت: «مهم ترین موضوع در ماه‌های آتی، بازگشت به وطن، بازگشت به وطن و باز هم بازگشت به وطن است.»
اظهارات اخیر مرکل نشان می دهد وی با اتخاذ رویکردی کاملا متفاوت نسبت به قبل، در سیاست درهای باز خود نسبت به پذیرش پناهجویان و مهاجران مسلمان تجدید نظر کرده است.
صدر اعظم آلمان سال گذشته میلادی، در راستای سیاست درهای باز خود، به صدها هزار پناهجو اجازه ورود داد.
X
by not site
تاکنون درخواست حق اقامت و اسکان بسیاری از پناهجویان رد شده است چرا که گفته می شود در صورت بازگشت و استرداد به کشورشان خطری آنها را تهدید نمی‌کند.
توماس دمایزیر، وزیر کشور آلمان، روز چهارشنبه اعلام کرد سال جاری میلادی، دست کم ۱۰۰ هزار پناهجو باید به کشورشان بازگردانده شوند.
وی از استرداد ۲۱ هزار پناهجو در سال گذشته میلادی خبر داد و افزود ۳۵ هزار پناهجو نیز در هفت ماه اول امسال به کشور متبوعشان بازگردانده شده اند.
این در حالی است که سیاست های مهاجرتی حزب حاکم آلمان ، نظر رای دهندگان آلمانی را به سمت حزب «جایگزینی برای آلمان» (AFD) سوق داده و حمایت این حزب که رویکردی ضد مهاجرتی دارد، افزایش یافته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر