۱۳۹۵ شهریور ۱۹, جمعه

پذیرش پناهندگان مسیحی در اولویت سیاستهای پناهجویی آلمان قرار خواهد گرفت

پذیرش پناهندگان مسیحی در اولویت سیاستهای پناهجویی آلمان قرار خواهد گرفت

 در این سند پنج صفحه ای سقف پذیرش ۲۰۰ هزار پناهجو در یک سال تقاضا شده است. همچنین گفته شده است که مهاجران مسیحی باید حق اولیت داشته باشند.
germany_masihi
به گزارش«محبت نیوز»حزب سوسیال مسیحی آلمان بزرگ‌ترین حزب محافظه‌کار این کشور تشدید سیاست های سختگیرانه در قبال پناهندگان را خواستار شده، اما اولویت در پذیرش پناهندگان مسیحی را در اولویت کاری خود قرار داده است.
به نقل از روزنامه “تاگس اشپیگل” در یک لایحه قطعنامه برای هیات مدیره حزب که روزهای پنج شنبه و جمعه ارائه می شود برخی خواسته های این حزب آمده است که عبارتند از تعیین سقف قانونی پذیرش حداکثر ۲۰۰ هزار پناهنده در سال، تاسیس مناطق ترانزیتی در مرزها و رد خارجیانی که حق ماندن در کشور ما را ندارند، لغو تابعیت دوگانه، ممنوعیت پوشش کامل چهره و یک قانون مهاجرت محدود.
این حزب همچنین هر گونه فرمت و برنامه خاص چند فرهنگی در جهت منافع عمومی افراد از جمله تعیین زمان شنای ویژه برای مسلمانان را رد کرد. حمل روسری نیز نه در خدمات عمومی و نه قوه قضائیه پذیرفتنی نیست.
در این پیش نویس قطعنامه ارائه شده از طرف حزب سوسیال مسیحی که خبرگزاری آلمان آن را منتشر کرده است آمده است که در آینده باید اولویت برای مهاجران با فرهنگ مسیحی باشد. چنین قانونی رد روشنی بر مهاجرت های غیر قانونی است. یک کشور باید خود تصمیم بگیرد چه کسی را بپذیرد نه اینکه مهاجران در این باره تصمیم گیری کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر