۱۳۹۵ شهریور ۲۰, شنبه

مسلمانان مهاجر، مسئولین مدرسه دولتی تورنتو کانادا را عاجز نمودند

مسلمانان مهاجر، مسئولین مدرسه دولتی تورنتو کانادا را عاجز نمودند

والدین مسلمان مورد اشاره معتقد بودند که مباحث تدریس شده در کلاس، مناسب سن و سال بچه ها نیست و فرزندان آنها به مراتب زودتر از آنچه که باید با مفاهیم جنسی، از جمله رابطه جنسی همجنسگرا، مطلع می شوند.
screenshot-124
به گزاش«محبت نیوز»مسوولین مدرسه دولتی Thorncliffe Park که در یکی از محله های عمدتن مسلمان نشین تورنتو واقع شده، فشارهای مستمر والدین برای جایگزین کردن برنامه آموزش جنسی جنجالی با برنامه آموزشی متفاوت را تاب نیاورده و در برابر خواست والدین تسلیم شدند.
به نوشته تارنمای”ایران جوان”،بر اساس نظرسنجی خانوار که در سال ۲۰۱۱ انجام شد، اکثر ساکنان این منطقه را مهاجران آسیای جنوب شرقی تشکیل داده و زبان اردو، زبان غالب در منازل ساکنان آن می باشد.
طبق گزارشی که از سوی ۶۸۰ News منتشر شده است، مدرسه مورد اشاره، برنامه درسی جداگانه ای را آموزش خواهد داد. اگر به یاد داشته باشید، در ابتدای سال تحصیلی گذشته، از ۱ هزار و ۴۶۰ دانش آموز این دبستان تنها ۷۸۰ نفر در اولین روز بازگشایی مدارس در آن حاضر شدند. چراکه صدها نفر از والدین دانش آموزان که مخالف برنامه درسی پیشنهادی دولت لیبرال انتاریو بودند، فرزندان خود را به نشانه اعتراض از کلاس بیرون برده بودند. والدین  مسلمان مورد اشاره معتقد بودند که مباحث تدریس شده در کلاس، مناسب سن و سال بچه ها نیست و فرزندان آنها به مراتب زودتر از آنچه که باید با مفاهیم جنسی، از جمله رابطه جنسی همجنسگرا، مطلع می شوند.
اینطور که به نظر می رسد، از این پس در مدرسه Thorncliffe park، نسخه بازبینی شده برنامه آموزش جنسی تدریس خواهد شد. در اطلاعیه ای که از سوی مسوولین اداره آموزش و پرورش تورنتو صادر شده، آمده است: برای مثال به جای استفاده از واژه های penis و vagina (آلت تناسلی مردانه و زنانه) در کلاس اول ابتدایی، کودکان با واژه private parts (اندام های خصوصی) آشنا می شوند.
سال گذشته، جف کرین، مدیر مدرسه مورد اشاره که اکثریت دانش آموزان آن مسلمان می باشند، مخالفت والدین با برنامه آموزش جنسی را “همجنسگراستیزی” توصیف کرد و گفت که بسیاری از والدین ادعا می کنند که برنامه درسی جدید، در جهت ترویج همجنسگرایی در انتاریو و مطابق نظر کتلین وین نخست وزیر همجنسگرای استان، تدوین شده است.
سال گذشته، در جریان اعتراضات والدین، صدها دانش آموز مدرسه Valley Park Middle School نیز از حضور در مدرسه امتناع کردند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر