۱۳۹۵ شهریور ۲۳, سه‌شنبه

احمد خاتمی در نماز عید قربان: آل سعودِ بی‌لیاقت خائن است

احمد خاتمی در نماز عید قربان: آل سعودِ بی‌لیاقت خائن است

مفتی‌ها و سران حکومت عربستان سعودی به شدت در نماز عید قربان تهدید شدند.
ahmad_khatami989
به گزارش «محبت‌نیوز» در ادامه تنش در روابط ایران و عربستان از خطبه‌های نماز عید قربان در تهران شدیدترین توهین‌ها نثار سران سعودی‌ و خاندان آنها شد.
احمدخاتمی، در سالگرد جانباختن ده‌ها زائر در مراسم حج سال گذشته با بیان اینکه امروز روز عاشورای فاجعه منا است با تشبیه این واقعه با حادثه کربلا و لب تشنگی امام سوم شیعیان و یارانش عنوان کرد «اکثریت ایرانیان فاجعه منا در آخرین لحظات گفته‌اند فدای لب تشنه‌ات حسین جان و لب تشنه جان دادند.»
خاتمی گفته آل‌سعود جنایتکارانی در خط مقدم هستند و باید در دادگاه اسلامی محاکمه و مجازات شوند و فاجعه منا نشان داد آنان خائن‌اند و لیاقت اداره مناسک حج را ندارند.
او به روحانیون بلند پایه این کشور تیز تاخت و افزود «جنایت مفتیان بی دین سعودی کمتر از جنایات حکام شان نیست. مفتیانی که تکفیر و جنایات تکفیری ها از جنایات ضدبشری اینهاست.»
او در بخش از سخنان شدید‌الحن خود عنوان کرد از ۳۷ کشور اسلامی که جانباخته منا داریم جز ایران اسلامی از هیچ کشور اسلامی فریادی برنیامد، دنیاپرستی تا کجا، حق السکوت گرفتند تا برابر این جنایت ساکت بمانند. خداوند آنها را به اشد مجازات خواهد رساند و در دنیا هم این خون ها گریبانگیر ساکتین هم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر