۱۳۹۵ شهریور ۱۹, جمعه

ازدواج اعضای “دولت اسلامی” با کودکان نابالغ در ازای دریافت پول

ازدواج اعضای “دولت اسلامی” با کودکان نابالغ در ازای دریافت پول

شایان ذکر است بهره کشی و سوء استفاده جنسی از کودکان، تاریخی به قدمت اسلام دارد و به گواهی تاریخ بسیاری از بزرگان و موسسان این دین در این مورد پیشقدم بوده اند و این نوع ازدواج موضوع جدیدی در اسلام محسوب نمی شود.
daesh_girls
به گزارش«محبت نیوز»نیروهای مسلح عراق در اراضی آزاد شده استان انبار اسنادی درباره ازدواج اعضا گروه دولت اسلامی (داعش) با دختران نابالغ پیدا کردند.

در این عقد نامه ها که در شهرستان خلدیه یافته شده و در سال ۲۰۱۵ تنظیم شده اند، اطلاعاتی درباره همسران داعشی ها و کودکانی وجود دارد که آنها به دنیا آورده اند.

به نوشته اسپوتنیک، با توجه به این اسناد معلوم می شود که داعشی ها نه فقط به خاطر باورهای مذهبی خود بلکه به خاطر پول با دختران نابالغ ازدواج کرده و از آنها بچه دار می شوند. هر عضو دولت اسلامی به خاطر ازدواج با دختران نابالغ ۴۵ هزار دینار عراقی (۳۷ دلار) و به خاطر به دنیا آمدن هر بچه ۱۵ هزار دینار عراقی (۱۲ دلار) پاداش از سرکردگان خود دریافت می کند.
یک منبع در ارتش عراق به خبرگزاری “اسپوتنیک” اعلام کرد عقدنامه ها پس از عملیات آزاد سازی در شهرستان خلدیه در روی کارت های حافظه پیدا شده است.

قبلن داعشی ها برای ازدواج با دختران نابالغ بیشتر و در نتیجه گرفتن پول زیادتر حتی با یکدیگر مسابقه می دادند اما سپس در رابطه با بحران اقتصادی و شکست های نظامی داعش پرداخت چنین پاداش هایی به آنها قطع شد.

یکی از ساکنان شهر موصل عراق به خبرگزاری “اسپوتنیک” زنان در داعش بیش از شش ماه است که هیچکدام از وجوه وعده داده شده را دریافت نمی کنند و همچنین پرداخت پاداش به شبه نظامیان داعشی قطع شده است
البته شایان ذکر است بهره کشی و سوء استفاده جنسی از کودکان، تاریخی به قدمت اسلام دارد و به گواهی تاریخ بسیاری از بزرگان و موسسان این دین در این امر پیشقدم بوده اند و موضوع جدیدی در اسلام محسوب نمی شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر