۱۳۹۵ شهریور ۱۷, چهارشنبه

اخطار پلیس به گروهی از فروشندگان لباس زنانه

اخطار پلیس به گروهی از فروشندگان لباس زنانه

در راستای دستیابی به الگوی اسلامی ایرانی در پوشش شهروندان نیروی انتظامی به تعدادی از فروشندگان لباسهای زنانه اخطار کتبی داده است.
mantooo
به گزارش«محبت نیوز»در حالیکه آمار فزاینده اختلاس و غارت در جمهوری اسلامی سربه فلک گذاشته نهادهای قضایی و امنیتی خود را مشغول پوشش و حجاب شهروندان کرده‌اند و به شدت نگران بهشت و جهنم آنان هستند.
دفتر سخنگوی ناجا، اعلام کرد که سه هزار و ۶۲۷ واحد صنفی در سراسر ایران تذکر گرفته اند و برای آن ها اخطاریه صادر شد و از بین این واحدها، ۸۲۵ واحد پلمپ شدند.
پلمپ این واحدهای صنفی به دنبال ممنوعیت تولید «مانتوهای نامتعارف» است که توسط رییس اتحادیه پوشاک شهر تهران، اعضاء هییت مدیره واماکن تهران بزرگ، در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال جاری تصویب شد.
بر اساس این قانون، تولید، فروش و نمایش این گونه لباسها و به ویژه مانتو به تمام واحد های صنفی ابلاغ شد.
در سال‌های گذشته علی‌خامنه‌ای تلاش زیادی کرده تا در سبک زندگی با الگوی اسلامی ایرانی، متُد خاص خودش در حجاب و فرهنگ را در جامعه اجرایی نماید ولی شواهد گویای این حقیقت است که پس از چند دهه زمامداری روحانیون در ایران همچنان عموم مردم از این الگوهای تحمیلی تمکین نمی کنند.
و اینگونه است که مسئولان نظام به شدت از وضعیت فرهنگی کشور یعنی آنچه باید مطابق میل خودشان باشد، انتقاد می‌کنند که نشان می‌دهد آنچه با زور پیگیر آن هستند محقق نشده و احتمال تحقق آن نیز با متدهای رهبری در ایران بسیار بعید می نماید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر