۱۳۹۵ شهریور ۲۲, دوشنبه

تعداد پناهجویان در فرانسه افزایش یافته است

تعداد پناهجویان در فرانسه افزایش یافته است

شمار پناهجویان در کمپ مهاجرین در شهر بندری کاله واقع در شمال فرانسه، در تابستان امسال آشکارا افزایش یافته است. آنها قصد دارند تا از این منطقه به بریتانیا بروند.
kale
به گزارش«محبت نیوز»”پاسکال بریس”، رئیس “دفتر حفاظت از پناهندگان و افراد بدون تابعیت” در فرانسه، روز شنبه ١٠ سپتامبر گفت شمار متقاضیان پناهندگی در فرانسه نسبت به همین دوره در سال گذشته بیشتر از ۱۹ درصد افزایش یافته است.
اما فرانسه برای آمدن مهاجرین جدید در ارتباط با مکان های رهایشی ویژه برای آنها آمادگی خوبی ندارد. این کشور از مدت ها به این سو، با کمبودی مکان های رهایشی برای متقاضیان پناهندگی مواجه است. اما حالا پذیرش مهاجرین جدید ممکن است موجب شود تا این کشور بالاخره در رفع این مشکل تلاش کند.
به نقل از خبرگزاری فرانسه، رئیس دفتر حفاظت از پناهندگان و افراد بدون تابعیت در فرانسه، این افزایش را «متعادل» ارزیابی کرده و گفت در هشت ماه اول سال ۲۰۱۵ شمار متقاضیان به بیشتر از ۴۵ هزار نفر میرسید. او رقم مجموعی تقاضای پناهندگی در سال گذشته را نزدیک به ۸۰۰ هزار تفاضا ذکر کرد.
پاسکال بریس همچنین از افزایش تقاضای پناهندگی در میان پناهجویان اردوگاه ” کاله” در شمال فرانسه اشاره کرد و گفت حدود ۴۲۰۰ تن از پناهجویان این اردوگاه، از ماه ژانویه تا کنون تقاضای پناهندگی داده‌اند؛ او از این افزایش اظهار خرسندی کرد و آن را قدم مهمی در راه برچیدن اردوگاه “کاله” دانست.
unnamed
این مطلب را به اشتراک بگذارید:

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر