۱۳۹۵ شهریور ۱۹, جمعه

خلوت جنسی رهبران معروف اسلامی مراکش، خبرساز شد

خلوت جنسی رهبران معروف اسلامی مراکش، خبرساز شد

خانم فاطمه نجار که ۶۲ ساله است، لبخند زدن به روی مردی غریبه را برابر با همخوابگی با او می‌دانست. و ملاعمر بن حامد که ۶۳ ساله است نیز در یکی از وعظ‌های خود مناسبات عشقی را گناه اعلام کرده بود.
islam_sex
به گزارش«محبت نیوز» حکایت این روزهای اسلامگرایان دقیقن روایت شعریست نغز و نیکو از حافظ شیرازی، غزلسرای نامدار ایرانی که چنین دلنشین سروده است:
«واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند، چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند»
در روزهای پایانی ماه اوت، پلیس ساحلی مراکش در ۲۵ کیلومتری شهر کازابلانکا به خودروی مشکوکی برمی‌خورد. ماموران پلیس در این خودرو ملاعمر بن حامد را که هفت فرزند دارد به همراه فاطمه نجار دستگیر می‌کنند؛ خانمی که بیوه است و شش فرزند دارد.
این رهبران مذهبی عضو جنبش اسلامی موسوم به “وحدت اسلامی و اصلاحات” هستند و بارها در سخنان خود در باره ضرورت ارتقای عفت و پاک دامنی در جوانان صحبت می کرده اند.
به نقل از خبرگزاری آلمان،این دو از رهبران اسلام‌گرای افراطی و از اعضای کادر رهبری شاخه مذهبی حزب حاکم جنبش اصلاحات و وحدت مراکش هستند که با هم هیچ رابطه رسمی و شرعی زناشویی ندارند. علت دستگیری آنها، رابطه جنسی در خودرو عنوان شده است.
در مراکش رابطه جنسی خارج از ازدواج ممنوع است و خاطیان مجازات می‌شوند. اما قوانین مراکش در ارتباط با روابط جنسی خارج از ازدواج، همانند قوانین شریعت اسلام سخت‌گیرانه نیستند. به این ترتیب این دو نباید نگران سنگسار شدن باشند و در صورت محکومیت در دادگاه مجازات زندان تا حداکثر دوسال برای آنها تعیین خواهد شد.
گرچه حزب حاکم مراکش حزبی میانه‌رو است، اما ملاعمر بن حامد و فاطمه نجار از تندروترین جناح‌های تشکیلات خود هستند. خانم فاطمه نجار که ۶۲ ساله است، لبخند زدن به روی مردی غریبه را برابر با همخوابگی با او می‌داند. و ملاعمر بن حامد که ۶۳ ساله است نیز در یکی از وعظ‌های خود مناسبات عشقی را گناه اعلام کرده است.
نخست وزیر مراکش پس از آشکار شدن از ماجرا این دو واعظ عاشق را از جنبش اسلامی اخراج کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر