۱۳۹۵ مرداد ۲۷, چهارشنبه

ساخت سریالی در مورد ظهور و قدرت گرفتن «داعش»

ساخت سریالی در مورد ظهور و قدرت گرفتن «داعش»

سریال داعش توسط بردلی کوپر بازیگر نامزد اسکار به زودی ساخته میشود، این بازیگر آمریکایی تهیه کنندگی و بازیگری این سریال را به عهده خواهد داشت.
american999
به گزارش«محبت نیوز» پس از پیتز کازمینسکی نویسنده و کارگردان بریتانیایی و سازنده مینی‌سریال‌های معروفی مانند «ولف هال» و «مبارزان» که قصد دارد سریالی در مورد “دولت اسلامی” (داعش) بسازد، اینبار بردلی کوپر با همکاری «تاد فیلیپس/Todd Phillips» در تدارک ساخت یک مینی سریال برای شبکه تلویزیونی HBO است. سریالی درباره ظهور و قدرت گرفتن «داعش».
این سریال که «پرچم های سیاه/Black Flags» نام دارد براساس کتابی به همین نام نوشته «جوبی واریک/Joby Warrick» ساخته می شود که سال ۲۰۱۶ برنده جایزه پولیتزر شد.
«تیم فن پتن/Tim Van Patten» یکی از کارگردان های سریال موفق «بازی تاج و تخت» ساخت این اثر را برعهده گرفته است.
پرچم های سیاه قرار است ماجرای ظهور داعش را از پیدایش در زندانی دوردست در اردن تا قدرت گرفتنش در سوریه دنبال کند و نشان دهد که چگونه پدیده ای نوظهور، آرام آرام به بزرگ ترین و مخوف ترین سازمان تروریستی جهان تبدیل شد.
این مینی‌سریال داستان شکل‌گیری این گروه از زندانی در اردن تا تبدیل شدنش به یک سازمان تروریستی که همه جهان را به هراس انداخته، را روایت می‌کند. در این پروژه تلویزیونی همچنین گروهی مامور مخفی هستند و سعی دارند داعش را نابود کنند.
هنوز مشخص نیست که این سریال در چه زمانی عرضه خواهد شد اما با توجه به خرابی های گسترده ای که داعش در همین چند ماه اخیر انجام داده است، به نظر می رسد سریال پرچم های سیاه مورد توجه شدید مردم قرار بگیرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر