۱۳۹۵ شهریور ۶, شنبه

دردسرهای پناهجویان مسلمان برای دولت های اروپایی ادامه دارد

دردسرهای پناهجویان مسلمان برای دولت های اروپایی ادامه دارد

با توجه به هجوم گسترده پناهجویان مسلمان به سمت اروپا، اینک کشورهای اروپایی به دنبال راه چاره ای برای این تهاجم فرهنگی و مذهبی به کشورهایشان هستند.
muslims-germany
به گزارش «محبت نیوز» در همین زمینه ویکتور اوربان، نخست وزیر راست‌گرای مجارستان، در مصاحبه‌ای خبر داد که قصد دارد با دیواری “رخنه‌ناپذیر” کشورش را از جنوب اروپا جدا کند.
,d روز جمعه در گفتگویی با رادیوی دولتی گفت: «نقشه‌های فنی برای ساخت دیوار به زودی آماده می‌شوند. این حصار قرار است به دستگاه‌های فنی مجهز شوند. با این تدبیر می‌توان از ورود صدها هزار نفر به کشور جلوگیری کرد.»
اوربان در همین رابطه گفت: «آنها قصد دارند پناهجویان را به اروپا راه دهند و بعد آنها را میان کشورهای اتحادیه تقسیم کنند. او تأکید کرد: ما با این سیاست مخالف هستیم.»
به نقل از خبرگزاری آلمان، به نظر کارشناسان با توافقی که اتحادیه اروپا با ترکیه به عمل آورده، به موانع بیشتری نیاز نیست، زیرا در آینده به ندرت پناهجویی می‌تواند به خاک یونان برسد.
سران ۴ کشور اصلی شرق اروپا شامل مجارستان، لهستان، چک و اسلواکی روز جمعه با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، دیدار کردند.
 ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان در دیدار گروه موسوم به «ویزگارد» در ورشو، پایتخت لهستان در روز جمعه که با حضور آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان برگزار شد گفت که اتحادیه اروپا باید کار تشکیل ارتش واحد را آغاز کند.
ویکتور اوربان که دولتش مرز مجارستان با صربستان را با هدف جلوگیری از ورود مهاجران بسته و سیم خاردار و مانع فلزی کشیده است در دیدار روز جمعه از ایجاد دومین مانع در مرز کشورش با صربستان خبر داد.
اوربان مخالف اصلی مشی آنگلا مرکل در بحران پناهجویی به شمار می‌رود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر