۱۳۹۵ شهریور ۶, شنبه

«دولت اسلامی» به صورت خانوادگی قتل عام می کند

«دولت اسلامی» به صورت خانوادگی قتل عام می کند

دولت اسلامی ده ها منزل مسکونی واقع در حومه الشرقاط را بمب گذاری کرده تا در عمل به کمین قتل عام افراد بی گناه تبدیل شوند.
daesh_flag
به گزارش«محبت نیوز» «جبار المعموری»، از فرماندهان نیروهای عراق اعلام کرد که در نتیجه انفجار یک منزل بمب گذاری شده از سوی گروه دولت اسلامی در شهرستان «الشرقاط» در شمال استان صلاح الدین در شمال این کشور، تمامی اعضای یک خانواده جان خود را از دست دادند.
بر اساس این گزارش، المعموری در گفت و گو با السومریه نیوز در این باره اظهار داشت: «یک خانواده متشکل از پدر و مادر و سه کودک سه تا هشت ساله در نتیجه انفجار منزل بمب گذاری شده از سوی دولت اسلامی در حومه شهرستان الشرقاط کشته شدند.»
به گفته این فرمانده عراقی، خانواده مذکور که در تلاش بودند تا در تاریکی شب از مناطق تحت اشغال دولت اسلامی فرار کنند، برای آن که از کمین های عناصر مسلح وابسته به این گروهک تروریستی در امان باشند، وارد یک منزل شدند تا در آن پنهان شوند با این حال انفجار منزل جان تمامی آنها را گرفت.
المعموری همچنین تاکید کرد که گروهک تروریستی دولت اسلامی ده ها منزل مسکونی واقع در حومه الشرقاط را بمب گذاری کرده تا در عمل به کمین قتل عام افراد بی گناه تبدیل شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر