۱۳۹۵ مرداد ۲۴, یکشنبه

علم‌الهدی: مشهد مثل «واتیکان» دارای مقیاس قداستی است

علم‌الهدی: مشهد مثل «واتیکان» دارای مقیاس قداستی است

طراحان جذب توریست خارجی دور مشهد را «خطِ قرمز» بکشند مثل واتیکان نمی‌توان کنسرت در این شهر برگزار کرد .
alamhoda77
به گزارش «محبت‌نیوز» سید احمد علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد آب پاکی رو روی دست دولت ریخت و قاطعانه هشدار داد طراحان جذب توریست خارجی دور مشهد را «خطِ قرمز» بکشند.
او در سخنرانی تند و تیز گفت «مشهد شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.»
علم‌الهدی پرسیده چرا توریست فاسق و فجور باید به این شهر بیاید؟ اینجا شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم، اینجا باید روی مدیریت زیارتی تمرکز کرد نه مدیریت گردشگری.
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی برای ادعای خود مثالی هم آورد و گفت «در همه دنیا نمونه این مدیریت را داریم، مگر شهر واتیکان دارای مقیاس‌های قداستی نیست و همه جریان‌ها، قداستش را حفظ نمی‌کنند؟»
او در بخش دیگر از اظهارت خود به انتشار فایل صوتی شیخ حسینعلی منتظری، در افشای جنایات کمیته مرگ مربوط به اعدام‌های سال ۷۶ نیز اشاره کرد و گفت «شاهد هستیم که نوار صدای پیرمردی مفلوک را پخش می‌کنند و با کمال جسارت، یک تشکیلاتی هم ادعا می‌کند که ما پخش‌کننده این نوار بودیم. امیدواریم که دستگاه قضایی سریع این مسئله را پیگیری کنند چراکه این اعلام جنگ با بنیاد انقلاب است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر