۱۳۹۵ شهریور ۱, دوشنبه

ازدواج زیر سن قانونی دختران پناهجوی مسلمان در آلمان خبر ساز شد

ازدواج زیر سن قانونی دختران پناهجوی مسلمان در آلمان خبر ساز شد

تبعات حضور پناهجویان مسلمان که سعی در حفظ باور ها، سنتها و عقاید مذهبی شان دارند به یکی از چالشهای دولت آلمان بدل شده است.
refugess_ger98
به گزارش« محبت نیوز» یکی از چالش های پیش روی دولت آلمان ازدواج دختران کم سن و سال پناهجوی مسلمان می باشد که امروزه دولت آلمان با آن مواجه است.
روزنامه «ساندی تایمز» داستان یک دختر پناهجوی سوری به نام «فاطمه» را بیان می کند که اکنون ۱۵ ساله است. این دختر در اردوگاهی نزدیک شهر بیلیفیلد اقامت دارد. او بشدت به کمک‌ها و حمایت‌های دولت آلمان نیازمند است، این دختر در ۱۳ سالگی با یکی از آوارگان ۳۴ ساله سوری ازدواج کرده و در انتظار تولد فرزندش است.
دولت آلمان اکنون با این بحران قانونی مواجه شده است که آیا می‌تواند ازدواج این دختر و یا موارد مشابه آن را بپذیرد یا خیر، دولت آلمان اکنون با پرونده دختران پناهجوی مسلمان بسیاری مواجه شده که هنگام ازدواج زیر سن قانونی بودند.
بحران ازدواج دختران زیر سن قانونی، اکنون به یکی از چالشهای  دولت آلمان تبدیل شده است که تلاش می‌کند ۲/۱ میلیون مهاجر را در جامعه خود ادغام کند. در ایالت باواریا فقط ۱۶۰ دختر سوری زیر ۱۶ سال ازدواج کرده‌اند، این در حالی است که سن قانونی ازدواج در آلمان ۱۸ سال است و فقط در شرایط خاص، افراد زیر این سن می‌توانند مجوز ازدواج دریافت کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر