۱۳۹۴ تیر ۷, یکشنبه

تجمع مردم چند روستای قصرقند به خاطر کمبود شدید آب شرب

تجمع مردم چند روستای قصرقند به خاطر کمبود شدید آب شرب

شماری از اهالی روستاهای دزبن، حاجی آباد و چندوکان شهرستان قصرقند بعد از نماز جمعه در اعتراض به کمبود شدید آب شرب دست به تحصن و تجمع مسالمت آمیز یک ساعته زدند.
 
به گزارش بلوچ پرس، اهالی روستاهای دزبن، حاجی آباد و چندوکان بخش ساربوک شهرستان قصرقند بعد از نماز جمعه پنجم تیر ماه به خاطر کمبود شدید آب شرب که چندین سال است لاینحل مانده با حمل پلاکاردی که بر روی آن نوشته بود "ما تشنه ایم آب می خواهیم و آب سالم زندگی سالم"، دست به تحصن و تجمع مسالمت آمیز یک ساعته زدند.
 
این روستاها  نزدیک به چهار هزار و پانصد نفر جمعیت دارند و از روستاهای پرجمعیت شهرستان قصرقند به شمار می آیند که "مردم آن از آب های راکد و ناسالم برای شرب استفاده می کنند."
 
بلوچ پرس تاکید کرده است که در این منطقه و طی  "ماه های اخیر بیشترین گزارش به اسهال و مریضی های کلیوی به خاطر مصرف آب های غیر بهداشتی و ناسالم و شور" اختصاص داشته است.
 
تحصن یک ساعته مردم روستاهای قصرقند "با قرائت رنج نامه ای از طرف اهالی روستاهای دزبن، حاجی آباد و چندوکان و گلایه از مسئولان و درحالی به پایان رسید که معترضان خواستار توجه و حل اساسی کمبود آب آشامیدنی شدند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر