۱۳۹۴ تیر ۹, سه‌شنبه

طالب‌لو: اینجا بحث شخصی مطرح نیست


طالب‌لو: اینجا بحث شخصی مطرح نیست

سیدمهدی رحمتی پس از مذاکره با مسئولان استقلال با این باشگاه به توافق رسید و قراردادش را به امضا رساند.
 
در پی این اتفاق بد ندیدیم با وحید طالب‌لو، رقیب رحمتی، صحبت کنیم. گلر باتجربه استقلال در این رابطه خیلی کوتاه گفت: ذهنیت من این است که هرکس بتواند به استقلال کمک کند، از حضورش در این تیم استقبال می‌کنیم. مهم این است که مردم راضی باشند و وظیفه همه ماست که هواداران را خوشحال کنیم. طالب‌لو در ادامه افزود: اینجا بحث شخصی یا به قول شما اختلاف نظر محلی از اعراب ندارد و مطرح نیست.
 
اسم استقلال از همه ما بزرگتر است و همه ما باید برای موفقیت این تیم تلاش کنیم. بنابراین بار دیگر تأکید می‌کنم از کسانی که بتوانند مثمرثمر باشند، استقبال می‌کنیم. دروازه‌بان استقلال درباره خریدهای جدید استقلال عنوان کرد: این خریدها خواست کادرفنی بوده و تا جایی که می‌دانم، طبق لیست آقای مظلومی انجام می‌شود.
 
به نظرم بازیکنان خوب و مؤثری به استقلال آمدند و امیدوارم این دوستان بتوانند در فصل آینده به استقلال کمک کنند. وقتی از طالب‌لو درباره شوخی‌اش با میثم مجیدی پرسیدیم، با خنده گفت: در بازی راه‌آهن و استقلال خوزستان پنالتی میثم مجیدی را گرفتم و وقتی دیدم مظلومانه سر تمرین آمده است، با او شوخی کردم تا کمی فضا برایش عوض شود. ما قدیمی‌ترها سعی می‌کنیم کاری ‌کنیم تا تازه‌واردها زودتر بتوانند خودشان را با شرایط استقلال وفق دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر