۱۳۹۴ تیر ۸, دوشنبه

آرش برهانی: کجا بروم بهتر از استقــلال؟!


آرش برهانی: کجا بروم بهتر از استقــلال؟!

 آرش برهانی در استقلال ماندنی شد تا از نظر تعداد فصل حضور در جمع آبی‌پوشان قدیمی‌ترین بازیکن لقب بگیرد! او که انگیزه و جدیت زیادی دارد، درباره استقلال حرف می‌زند.
باز هم ماندی.مگر قرار بود نمانم؟ من با استقلال قرارداد دارم ضمن اینکه بهتر از استقلال کجا سراغ دارید، من عاشق استقلال و هوادارانش هستم و بدون اغراق می‌گویم نمی‌توانم در هیچ تیمی جز استقلال باشم، اگر یادتان باشد پارسال در این باره یک حرفی زدم.
چه حرفی؟تا زمانی که استقلال مرا بخواهد می‌مانم و جایی نمی‌روم، واقعاً دوست دارم روزی که خواستم فوتبال را کنار بگذارم با پیراهن استقلال باشد.
با مظلومی حرف زدی؟بله، صحبت‌های خوبی داشتیم. او گفت من، تو را می‌خواهم و به وجودت نیاز دارم، من هم جواب دادم سعی می‌کنم برای استقلال بهترین نمایش‌ها را داشته باشم.
نظرت درباره او چیست؟من دو سال با پرویز‌خان کار کرده‌ام، مربی خوبی است و می‌تواند با استقلال روز‌های خوبی داشته باشد، رابطه ما صمیمانه است و امیدوارم در کنار هم فصل موفقی را رقم بزنیم.
استقلال می‌تواند ناکامی‌های دو فصل اخیر را جبران کند؟ببینید استقلال در دو فصل گذشته بد‌شانسی‌های زیادی آورد و نتوانست آن‌طور که باید و شاید نتایج خوبی بگیرد، حالا تمامی مجموعه تیم به دنبال این هستند با جبران نتایج دو فصل گذشته استقلال را به آن جایگاه بزرگ که شایسته نام آن است برسانند، به طور حتم برای تحقق این امر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.
برنامه خودت برای لیگ پانزدهم چیست؟خب می‌خواهم در بهترین شرایط قرار داشته و همان آرش برهانی باشم که همه انتظار دارند. برای لیگ پانزدهم دنیایی انگیزه دارم.
به طور حتم بیشتر از فصل گذشته گل می‌زنی.من دوست ندارم زیاد درباره اتفاقات فصل گذشته حرف بزنم، اما این را در نظر داشته باشید چند بازی حضور داشتم و چگونه؟! ضمن اینکه به جز دو بازی که کامل نبود، در اکثر مسابقات مهاجم نبودم و در پست هافبک به میدان رفتم، حالا می‌خواهم بیشتر گل بزنم.
تمرینات چطور است؟تازه دو روز از تمرینات گذشته است و ظرف روز‌های آینده شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد، برای شروع لیگ پانزدهم به آمادگی کامل می‌رسیم و اردو‌هایی در نظر گرفته شده است که برگزار می‌کنیم. هرچه بگذرد نفرات بیشتری به تمرین می‌آیند و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ بدهد و بازیکنان تازه‌وارد زودتر جذب شوند و قدیمی‌ها نیز قراردادشان را تمدید کنند.
راستی با عباس‌ مژدهی برخورد داشتی؟عمو عباس از افتخارات بزرگ باشگاه است و سال‌های زیادی در این تیم حضور داشته ، ایشان چند دهه قبل آقای گل شدند و همیشه رابطه خوبی داشته‌ایم، این عزیزان الگوی ما هستند و فرداروزی من آرش برهانی همچون مژدهی‌‌ها به پیشکسوت تبدیل می‌شوم، او همواره نسبت به من لطف زیادی داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر