۱۳۹۴ تیر ۶, شنبه

صادقیان: با منصوریان حرف زدم، اروپا نشد نفتی می‌شوم

صادقیان: با منصوریان حرف زدم، اروپا نشد نفتی می‌شوم

خبر ورزشی : پیام صادقیان دوباره در حال و هوای رفتن به یک تیم اروپایی است. هافبک فصل گذشته پرسپولیس که در نهایت در لیست برانکو ایوانکوویچ قرار نگرفت، می‌خواهد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد، ولی اگر این موضوع منتفی شد پیراهن نفت تهران را بر تن خواهد کرد.
 
صادقیان در این خصوص می‌گوید: «من یک پیشنهاد از یکی از لیگ‌های خوب اروپا دارم که در این چند سال تیم‌ملی این کشور پیشرفت خوبی داشته است. این کشور بازیکنان بزرگی در تیم‌های مطرح اروپا از جمله چلسی و منچستر دارد. قرار است تا چند روز دیگر دعوتنامه رسمی‌ را بدهند. جالب اینجاست آنها خودشان بازی‌های مرا دیده‌اند و با یک رابط تماس گرفته‌اند.»

او ادامه می‌دهد: «من حتی در حال انجام کارهایم هستم تا به این کشور بروم. قرار است 10 روز آنجا باشم و مذاکرات را انجام دهیم. تا چند روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. من در مورد آینده با خیلی‌ها مشورت کردم و اگر همه چیز خوب پیش برود، دوست دارم در اروپا بازی کنم. تیم مورد نظر در رده چهارم یا پنجم لیگ قرار گرفته و مسئولان این باشگاه قصد دارند با من قرارداد سه‌ساله امضا کنند. آنها تمام آمارها و اطلاعات را درمورد من به ‌دست‌ آورده‌اند.»
 
صادقیان در پاسخ به این سؤال که اگر اروپا منتفی شد، در ایران می‌مانی؟ تأکید می‌کند: «اگر اروپا نشد، برای نفت تهران بازی خواهم کرد. من با منصوریان صحبت کردم و او گفت دوست دارد به اروپا بروم و پیشرفت کنم. اگر رفتن به اروپا منتفی شد، به نفت تهران می‌روم. من انگیزه زیادی دارم که به تیم‌ ملی دعوت شوم و مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.»

او در مورد حرف‌های چند روز پیش برانکو می‌گوید: «من مصاحبه برانکو را خواندم. من برای پرسپولیس و این مربی آرزوی موفقیت دارم. برانکو می‌داند در چه تیمی ‌مربیگری می‌کند و هواداران چه انتظاری از این تیم دارند. هواداران پرسپولیس در این چند سال روی خوش ندیدند و من امیدوارم برانکو در فصل آینده پرسپولیس را به موفقیت برساند.»
اگر با نفت تهران توافق نکند
صادقیان در یک‌قدمی تراکتورسازی
پیام صادقیان، هافبک تیم پرسپولیس که چندی پیش از این تیم کنار گذاشته شد و برانکو ایوانکوویچ هم تمایلی به حفظ او برای لیگ پانزدهم ندارد، مذاکراتی را با مسئولان باشگاه تراکتورسازی انجام داده تا در صورتی که امروز با نفت تهران توافق نکرد، راهی تبریز شود. پدر صادقیان یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه تراکتورسازی تبریز بوده و خود این بازیکن هم متولد تبریز است. او با ایوب ذوالفقاری سرپرست تراکتور و همچنین با برادر مدیرعامل این باشگاه صحبت کرده و اگر مذاکرات او با نفت تهران به سرانجام نرسد، او با تراکتوری‌ها تمام خواهد کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر