Huge-Breasts-woman-Kristy-Love-2
تقاطع: “کریستی لاو” زن ۳۶ ساله‌ی ساکن آتلانتا در ایالت جورجیای امریکا، با پستان‌های طبیعی سایز ۴۸NN خود روزی ۱۳۰۰ دلار درآمد کسب می‌کند.
او که یک ماساژتراپیست است در گفتگویی با وب‌سایت “بارکرافت” شرح داده که چگونه از ویژگی که باعث خجالت و بی‌کاری‌اش شده بود به عنوان وسیله‌ای برای کسب درآمد استفاده می‌کند.
کریستی با اشاره به این‌که بعد از فارغ‌التحصیلی از مدرسه‌ی ماساژ، کسی او را استخدام نمی‌کرد، می‌گوید: «از من می‌پرسیدند که آیا می‌توانم تمام روز روی پاهایم بایستم. مردم، سایز بزرگ من را یک نقطه‌ی ضعف می‌دانستند و حتی یک نفر هم به درخواست‌هایم برای کار پاسخ نداد.»
با این وجود، او تصمیم گرفت کارش را در خانه انجام بدهد تا این‌که یک روز، یکی از مشتری‌هایش از او پرسید که آیا حاضر است با تمام بدنش وی را ماساژ بدهد.
کریستی واکنشش را به این درخواست این‌گونه توضیح می‌دهد: «اولش خشمگین شدم و گفتم که از این نوع کارها نمی‌کنم. من به خاطر سایز خیلی بزرگم احساس خجالت می‌کردم. اما وقتی بعدتر فهمیدم که چیزی به اسم ماساژ پستان وجود دارد، تبلیغی در روزنامه‌‌ی محلی منتشر کردم و بعد از آن بود که زنگ خوردن گوشی تلفنم شروع شد.»
با این وجود او می‌گوید که در اوایل کار به خاطر اندامش احساس ناراحتی می‌کرد: «برایم دشوار بود که بر مشکلات بدنم غلبه کنم. به خطر همین فقط با چراغ خاموش ماساژ می‌دادم. اما بعد از تعریف‌های چند نفر از مشتری‌ها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردم.»
او که پیش‌تر به فکر کاهش سایز بدن و پستان‌هایش افتاده بود، در دو سال گذشته چاق‌تر هم شده است. موضوعی که خود وی دلیلش را رونق کسب و کارش می‌داند.
این ماساژور بزرگ‌سالان، خاطرنشان می‌کند که وقتی روی مشتریانش می‌‌رود باید حواسش باشد که آن‌ها هم‌چنان نفس می‌کشند و خفه نشده‌اند: «به پاها و انگشتان‌شان نگاه می‌کنم تا مطمئن شوم که هنوز حرکت می‌کنند.»
با این وجود پزشک کریستی به او هشدار داده که باید برای جلوگیری از مشکلاتی مانند فشار خون بالا، دیابت و بیماری قلبی در آینده، وزنش را کاهش دهد. موضوعی که چندان مورد توجه او قرار نگرفته است: «این بیماری‌ها در خانواده‌ی ما سابقه ندارد. ضمن این‌که ممکن است یک کامیون هم من را زیر بگیرد. من نمی‌توانم نگران احتمالاتی باشم که ممکن است در آینده اتفاق بیفتد. می‌خواهم از همین روزهای زندگی‌ام لذت ببرم.»
او در عین حال، با مخالفت‌های خانواده‌اش هم روبه‌رو است. آن‌ها هم به خاطر باورهای دینی و اخلاقی‌شان و هم به دلیل سایز بیش از اندازه بزرگ او احساس خجالت می‌کنند.
در کنار خانواده، روزی نیست که از زنان دیگر ایمیل‌های موافق و مخالف دریافت نکند.
کریستی در پاسخ به مخالفت‌هایی که با کار و اندامش می‌شود، می‌گوید: «من دیگر احساس خجالت نمی‌کنم. حالا دوست دارم که اندامم را نمایش بدهم. تمام آن لباس‌های گشاد و یقه‌دار را کنار گذاشته‌ام. دوست‌داشتن بدنم، به من بیشترین احساس رضایت را داده است.»