تقاطع: زنی که زندگی خود را وقف تبدیل شدن به باربی کرده، این وسواس را به مرحله جدیدی رسانده است. او در حال گذراندن مراحل هیپنوتراپی برای «بی‌مغز کردن» خود است.
“بلاندی بنت” ۳۸ ساله اهل ایالت کالیفورنیا هفته‌ای یک جلسه به هیپنوتراپی می‌رود تا کم‌هوش‌تر و کم‌حواس‌تر شود.
او که سابقا مدل بوده، اسم خود را یک سال و نیم پیش به بلاندی تغییر داد و تا کنون ۲۵۰۰۰ پوند برای ۵ عمل جراحی سینه خرج کرده که این عمل‌ها، سینه‌های او را به سایز ۳۲JJ رسانده است.
با وجود این هزینه، بلاندی در حال حاضر بی‌کار است و از طریق کمک‌های مالی آنلاین افرادی که عکس‌های سکس او را در لباس باربی می‌خرند زندگی خود را می‌گذراند.
او که به طور مداوم با اسپری خود را برنزه، لب‌های خود را پروتز، و پوستش را بوتاکس می‌کند، برای این‌که تبدیل خود به یک «عروسک پلاستیکی» را کامل کند از عمد تلاش می‌کند تا “خنگ‌تر” شود.
بلاندی می‌گوید: «وقتی از من می‌پرسند چرا می‌خواهم باربی باشم پیش خودم فکر می‌کنم که آیا کسی هم وجود دارد که باربی شدن را دوست نداشته باشد؟ باربی بهترین زندگی را دارد. تنها کار او خرید و زیباتر کردن خودش است. او نگران هیچ چیز نیست.»
وی اضافه می‌کند: «تا کنون ۲۰ جلسه هیپنوتراپی داشته‌ام و بیش‌تر اوقات گیج و سردرگم هستم. به تازگی قرار بود به استقبال دوستی در فرودگاه بروم، اما وقتی رسیدم نمی‌دانستم دارم به فرودگاه می‌روم یا از آن برمی‌گردم. یک بار دیگر هم در مسیر رفتن به خانه مادرم گم شدم. خانه‌ای که در آن بزرگ شده‌ام.»
علاقه این زن به باربی از کودکی آغاز شد و در دبیرستان با پوشیدن لباس و آرایش شبیه باربی ادامه پیدا کرد. وقتی ۱۸ ساله شد در فروشگاه‌ها استخدام شد تا نقش باربی را بازی کند.
او می‌گوید: «می‌خواهم مردم من را به شکل عروسک پلاستیکی برای سکس ببینند و بی‌مغز شدن بخش مهمی از آن است.»