رویدادهای کنونی

پوشش زنده

15:45 GMT

ایرنا به نقل از یک مذاکره‌کننده ارشد ایران: هیچگونه توافقی صورت نگرفته و موضوعاتی همچنان باقی مانده که باید حل وفصل شود.
طی ساعات گذشته اخباری مبنی بر رسیدن به نوعی توافق ضمنی میان دو طرف منتشر شده بود.

TWEET16:15 GMT

امیر پایور، خبرنگار بی‌بی‌سی: منتظر ورود سرگئی لاوروف وزير خارجه روسيه به هتل محل مذاكرات هستيم.

15:52 GMT

اکبر هاشمی رفسنجانی شرایط فعلی در مذاکرات هسته‌ای ایران را از زمان مذاکره با صدام و پذیرش قطعنامه "سخت‌تر" خواند. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مذاکره‌کنندگان ایرانی گفت: کار آن ها بسیار سخت و پیچیده است و من شرایط دشوار آن‌ها را درک می‌کنم چرا که در زمان مذاکره با صدام و پذیرش قطعنامه چنین شرایطی را البته نه به سختی شرایط حاضر تجربه کرده‌ام.

15:32 GMT

ایرنا به نقل از یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران خبر خبرگزاری فرانسه درباره "توافق موقت" را تکذیب کرد.

15:28 GMT

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه وارد ژنو شده و برای پیوستن به مذاکرات هسته‌ای ایران در راه لوزان است.

TWEET14:54 GMT

BBCBarbaraPlett@, خبرنگار بی‌بی‌سی
باربارا پلت، خبرنگار بی‌بی‌سی: مقامات آمریکایی می‌گویند که اختلاف اصلی در مذاکرات با ایران بر سر سطح تحقیقاتی است که ایران مجاز است در سال‌های پایانی دوران مورد توافق، در مورد سانتریفوژهای پیشرفته انجام دهد

14:42 GMT

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیدار دو جانبه ای داشتند که دقایقی پیش پایان یافت.

14:24 GMT

گزارش‌ها از ایران حاکی است که قیمت ارزهای خارجی در بازار تهران امروز مختصری کاهش پیدا کرده است.

14:21 GMT

امیر پایور، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در لوزان می‌گوید که اگر گفته مقام آمریکایی در مورد "رویکرد گام‌به‌گام و دو جانبه" درست باشد، معنایش این است که ایران از اصرار بر لغو یکجای تحریم‌ها کوتاه آمده، اما اعمال محدودیت بر فعالیت‌هایش هم تدریجی خواهد بود