۱۳۹۴ مهر ۳۰, پنجشنبه

فیلمبردار لگدپران مجارستانی از پناهنده سوری شکایت می کند

فیلمبردار لگدپران مجارستانی از پناهنده سوری شکایت می کند

‬پیترا لازلو فیلمبردار لگدپران مجارستانی اعلام کرد که قصد دارد علیه اسامه عبدالمحسن پناهجوی سوری شکایت کند.
petra-7654
به گزارش « محبت نیوز» خانم لازلو، اسامه عبدالمحسن را متهم کرده که شهادت خود را در دادگاه تغییر داده است.
به گفته العربیه، ‫ ‬لازلو، فیلمبردار مجارستانی است که از لحاظ سیاسی، مخالف استقبال از پناهجویان است. حدود دو ماه پیش فیلمی منتشر شد که او را دوربین به دست در حال لگد زدن به پناهجویان سوری نشان می‌دهد که سعی می‌کردند از چنگ پلیس مجارستان که مانع از ورودشان به کشور می‌شود رها شوند.
یکی از این پناهجویان، اسامه عبدالمحسن بود که کودک خود را به آغوش کشیده بود و می‌دوید اما در اثر لگد این فیلمبردار مجارستانی، به زمین افتاد.
انتشار این فیلم خشم بسیاری را در جهان در پی داشت. خانم لازلو هم از تلویزیون N1TV که در آن کار می‌کرد، اخراج شد.
‫ ‬این فیلمبردار مجارستانی در گفت و گو با روزنامه «ازوستیا» روسیه گفته است که علیه سایت فیسبوک نیز شکایت خواهد کرد چرا که این سایت، تشویق به کشتنش کرده است.
‫ ‬او افزوده است که زندگیش پس از اخراج از کار در تلویزیون ‪N1TV‬ پیچیده و سخت شده است و چند بار هم تهدید به مرگ شده است.
‫‬‬به گفته وی صفحه‌ای در فیسبوک تحت عنوان « ‪Petra Laszlo Shame Wall‬» برای کشتن وی ۲۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده است.
‫خانم ‬لازلو مدعی شده است که از سایت فیسبوک خواسته که این صفحه را حذف کند اما تقاضای وی رد شده است و در مقابل صفحه‌ای که از او دفاع می‌کرد، از این شبکه اجتماعی حذف شده است.
‫ ‬گفتنی است که فیلمبردار مجارستانی برای پس از جنجال لگد زدن به یک پناهجوی سوری و فرزندش، از کار خود عذرخواهی کرد، اما در عین حال مدعی شد که ترسیده بوده که از خودش دفاع کرده است.
گفتنی است که فیلمبردار مجاری برای پس از جنجال لگد زدن به یک پناهجوی سوری و فرزندش، از کار زشتش عذرخواهی کرد، اما در عین حال او گفته که از خودش دفاع کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر