۱۳۹۴ مهر ۱۹, یکشنبه

اسلامگرایان دولت اسلامی ١١ مسیحی سوری را مصلوب کردند

اسلامگرایان دولت اسلامی ١١ مسیحی سوری را مصلوب کردند

افراد ربوده شده که بعدن گردن زده شدند  از مسیحیان سوری بودند که در فعالیت های مذهبی و امور خیریه فعالیت می کردند.
به گزارش «محبت نیوز»، اسلامگرایان مسلح، ١١ مسیحی سوری را گردن زدند و پیکرهای آنان را مصلوب کردند.
به گفته خبرگزاری  انگلیسی زبان (BOS LIFE NEWS)، اسلامگرایان جهادی در سوریه ١١ مسیحی را گردن زده و سپس آنان را مصلوب ساختند.
 این حادثه در ناحیه جنگی حلب رخ داده است. گفته می شود یک کودک ١٢ ساله و دو زن نیز در میان جانباختگان بودند.
نیروهای گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش) در ماه آگوست این افراد را ربوده بودند. گزارش هایی مبنی بر تجاوز به این دو زن مسیحی توسط اسلامگرایان داعش نیز پیشتر مخابره شده بود.
افراد ربوده شده از مسیحیان سوری بودند که در فعالیت های مذهبی و امور خیریه فعال بوده اند. دولت اسلامی بارها مسیحیان را تهدید کرده است یا سوریه را ترک کنند یا کشته شوند.
گروه های مسیونری با تأیید این خبر دردناک، می گویند وضعیت مسیحیان در سوریه بسیار مخاطره انگیز است. به گفته این گروه ها، نیروهای دولت اسلامی با قساوتی غیرقابل توصیف با مسیحیان رفتار می کنند.
در اواخر ماه آگوست گذشته نیز گروهی از تروریست‌های عضو جبهه النصره وابسته به القاعده و جبهه التوحید وابسته اخوان المسلمین به زور وارد منازل مسیحیان در روستاهای حلب شدند و اقدام به ضرب و جرح آنها کرده و از آنها می خواستند کارگاه‌های مشروب‌ سازی را به آنها نشان بدهند و در غیر این صورت، اقدام به کشتن می‌کردند.
پدر جان، یک کشیش مسیحی است که روایت دیگری از حضور شورشیان در محلات دارد. وی آنها را کشاورزانی می‌داند که سلاح به دست گرفته‌اند تا شهر مدرن حلب را نابود کند. وی می‌گوید آنها وقتی به خانه‌ها حمله مییکنند، هر چه را که ببینند غارت می کنند، از لباس تا کپسول‌های گاز و آتش‌نشانی، به گفته وی شورشیان به دکور خانه‌ها هم رحم نمی‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر