۱۳۹۴ آبان ۷, پنجشنبه

فرار زن برهنه و خون آلود؛بازداشت شاهزاده سعودی در لس آنجلس

فرار زن برهنه و خون آلود؛بازداشت شاهزاده سعودی در لس آنجلس

پلیس، یک شاهزاده سعودی را در خانه اعیانی اش در شهر لس آنجلس آمریکا بازداشت کرد.
به گزارش «محبت نیوز» مجید بن عبدالله بن عبدالعزیز السعود، پس از آن بازداشت شد که همسایه های شاهزاده سعودی به پلیس گزارش دادند زنی برهنه و خون آلود از دیوار خانه پایین پرید و پا به فرار گذاشت.
رادیو جیبی به نقل از  گزارش نشریه لس آنجلس تایمز خبر داد، در پی بازداشت این شاهزاده، خدمتکارهای خانه او، شکایتی گروهی علیه اش تنظیم کردند، به اتهام تبعیض و ضرب و جرح و سواستفاده جنسی و و کلامی.
به گفته خدمتکاران، شاهزاده مجید یک روز همه مستخدمان مونث منزلش را احضار کرد و به آنها دستور داد لباساشان در بیاوردند و برهنه شوند تا او بتواند اندامهای جنسی آنها را تماشا کند. یکی از شاکیان پرونده گفت شاهزاده مجید از او خواسته بود “توی صورتش باد روده ام را خالی کنم “.شاکی دیگری اضافه کرد که هر چند در عربستان سعودی، مجازات همجسنگرایی مرگ است، شاهزاده مجید در گوشه ای با یکی از خدمتکاران مذکر، خلوت کرده بود.
ادعانامه شاکیان حکایت از آن دارد که شاهزاده تهدید کرده بود که اگر خدمتکاران با او خوش گذرانی نکنند، یکی از آنها را خواهد کشت. بنا بر این گزارش، یکی از شاکیان از شاهزاده نقل کرده است که “من یک شاهزاده هستم. هر کاری دلم بخواهد می کنم، ولی تو داخل آدم نیستی “. بنا بر این گزارش، مجید بن عبدالله بن عبدالعزیز السعود، به قید ۳۰۰ هزار دلار وثیقه آزاد شده است، اما پرونده او در جریان است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر