۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۳, پنجشنبه

سبحان‌الله در انگلیس، الله‌اکبر در آلمان

سبحان‌الله در انگلیس، الله‌اکبر در آلمان

نگرانی‌ها از حضور مسلمانان در اروپا رو به افزایش است.
bus987
به گزارش «محبت‌نیوز» اتوبوس‌ها در شهرهای بریتانیا قرار است در بخش تبلیغات خود، عبارت عربی «سبحان الله» را که با حروف لاتین نوشته شده، نمایش بدهند تا مسلمانان مقیم بریتانیا به جنگ زده‎های سوری توجه بیشتری کند.
اما به نوشته «دیلی‌میل» این اقدام موجب واکنش گروه های مسیحی بریتانیا شده چرا که بزرگترین سینمای بریتانیا چند ماه پیش یک تبلیغ مربوط به دعای ربانی مسیحیان را ممنوع کرد.
هزینه تبلیغ عبارت «سبحان‌الله» را یک بنیاد خیریه اسلامی می‌دهد و قرار است روی اتوبوس‎هایی در لندن، منچستر، بیرمنگام، بردفورد و لستر نمایش داده شود.
همزمان یک فرد مسلح به چاقو با فریاد «الله اکبر» در ایستگاه قطار شهری گرافینگ واقع در نزدیکی مونیخ با کارد آشپزخانه به مسافران یک قطار شهری حمله کرد.
در این تهاجم یک مرد ۵۶ ساله کشته شد و سه مرد ۴٨ ساله تا ۵٨ ساله دیگر به شدت زخمی شدند. یکی از زخمی شدگان به دلیل شدت جراحات وارده هم اکنون با خطر مرگ دست و پنجه نرم می کند.
در پی حملات تروریستی در اروپا توسط بنیادگرایان اسلامی و نیروهای وابسته به دولت اسلامی (داعش) شهروندان اروپایی به شدت از افزایش جمعیت مسلمانان و تحرکات آنان در شهرهای خود نگران هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر