۱۳۹۵ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

رونمایی از رضا مارمولک کویتی !

رونمایی از رضا مارمولک کویتی !

الشرق‌الاوسط نوشته شاید اگر در کویت بیش از یک کلیسا وجود داشت، این دزد صلیب به دست می گرفت و با مردم به دعا خواندن مشغول می شد
sheykh
«محبت‌نیوز»- پلیس کویت از دستگیری فردی خبرداده که در لباس آخوندی در منابر و مساجد موعظه و سخنرانی می‌کرده و به بهانه کمک به فقرا و خیرات جیب مردم را خالی می‌کرده است.
پس از دستگیری این کلاهبردار که ماجرای زندگیش بی‌شباهت به زندگی «رضامارمولک» (پرویز پرستویی در فیلم مارمولک) نیست مشخص شده او سر پیروان همه فرقه‌ها را کلاه گذاشته و به قول معروف در شاه دزدی همه فن حریف بوده!
روزنامه ‌الاشرق‌الوسط چاپ لندن در این باره نوشته این کلاهبردار که نامش «محمود الحرباوی» است هم سر شیعان و سنی‌ها را کلاه گذاشته هم صوفیها را. او در مناطق مختلف کویت در حسینیه، مسجد و اماکن مذهبی حضور پیدا می کرد و پس از سخنرانی از مردم پول جمع آوری می‌کرد.
او ابتدا ادعا کرد که یک شیخ سنی است و گاهی عمامه سیاه سیدی به سر می گذاشت در حسینیه‌ها به بهانه ساختن امکان شیعی مانند حسینیه وغیره از مردم پول می گرفت، بعد هم سراغ صوفی‌ها رفته.
الشرق‌الاوسط نوشته شاید اگر در کویت بیش از یک کلیسا وجود داشت، این دزد صلیب به دست می گرفت و با مردم به دعا خواندن مشغول می شد و هر آن چه آن ها به فقرا و نیازمندان بذل و بخشش می کردند را به غارت می برد.
محمود که قبل‌تر یک آرایشگر بوده با ترفند ۱۶۰ هزار دلار جمع آوری کرده است.
روزنامه کویتی «الرآی» پس از اینکه به اداره پلیس امنیتی کویت اطلاع داده شد که چنین کسی به جمع آوری کمک‌های مالی در مساجد و حسینیه ها مشغول است، پلیس با مراجعه به مرکز صدور مجوز برای جمع آوری کمک های خیریه دریافت که الحرباوی روحانی نیست و بدون داشتن مجوز اقدام به کلاهبرداری کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر