۱۳۹۵ اردیبهشت ۲۵, شنبه

«سکوت» اسکورسیزی درباره خشونت و آزار و اذیت مسیحیان

«سکوت» اسکورسیزی درباره خشونت و آزار و اذیت مسیحیان

فیلم سینمایی «سکوت» از روی رمانی به قلم شوساکو اندو نویسنده ژاپنی که سال ۱۹۶۶ منتشر شد، ساخته می‌شود.
film89
به گزارش «محبت‌نیوز» مارتین اسکورسیزی و اندرو گارفیلد در دیدار با رسانه‌ها در تایوان درباره فیلم «سکوت» صحبت کردند. فیلمبرداری فیلم «سکوت» (Silence) به کارگردانی مارتین اسکورسیزی به تازگی در تایوان به پایان رسیده است.
وب‌سایت هنرآنلاین با اعلام این خبر نوشته «لیام نیسن»، «اندرو گارفیلد» و «آدام درایور» در این فیلم بازی می‌کنند که از روی رمانی به قلم شوساکو اندو نویسنده ژاپنی که سال ۱۹۶۶ منتشر شد، ساخته می‌شود.
داستان «سکوت» در قرن هفدهم روی می‌دهد و درباره یک کشیش پرتغالی است که به همراه دیگر مسیحیان در ژاپن با خشونت و آزار و اذیت روبرو می‌شوند.
گارفیلد در فیلم نقش پدر رودریگز را بازی می‌کند. در اولین عکس منتشرشده از این فیلم گارفیلد را همراه با شینیا سوکاموتو می‌بینیم که در فیلم ایفاگر نقش یک دهاتی به نام موکیچی است.
اسکورسیزی در یک نشست خبری در تایوان به خبرنگاران گفت بیش از ۲۵ سال پیش رمان «سکوت» را خواند و در این مدت همیشه به دنبال راهی بود که این رمان را به فیلم برگرداند. او همچنین گفت با مضامین رمان اندو عمیقا ارتباط برقرار می‌کند.
اسکورسیزی سال ۱۹۹۰ متعهد شد از روی رمان اندو یک فیلم بسازد، اما در تمام این سال‌ها به خاطر دعواهای حقوقی گسترده و اصلاحیه‌های مختلف در قرارداد، موفق به انجام این کار نشد.
فیلمبرداری «سکوت» ۳۰ ژانویه آغاز شد. این فیلم سال ۲۰۱۶ اکران می‌شود. اسکورسیزی آخرین بار فیلم «گرگ وال استریت» را روی پرده سینماها داشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر