۱۳۹۵ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

پناهیان، موانع ظهور امام دوازدهم شیعیان را کشف کرد!

پناهیان، موانع ظهور امام دوازدهم شیعیان را کشف کرد!

ناتوانی مدعیان ولایت‌مداری در زندگی دسته‌جمعی» مانع ظهور است.
panaheian
«محبت‌نیوز»- حاج علیرضا پناهیان، از شیوخ نزدیک به سپاه در اظهاراتی تازه که فایل صوتی آن در خبرگزاری مهر منتشر شده برای عدم ظهور امام دوازدهم شیعیان دلیلی جدید عنوان کرده است.
او گفته گنه‌کارهای کوچه و بازار را مانع ظهور نبینید؛ مسألۀ اصلی ما مدعیان ولایت‌مداری هستیم! ابراز ولایتمداری تکی «مانع ظهور» را برطرف نمی‌کند، باید «عَلَى اجْتِمَاعٍ مِنَ الْقُلُوبِ» باشد.
در بخشی از این فایل صوتی آمد: «گنه‌کارهای کوچه و بازار را مانع ظهور نبینید؛ مسألۀ اصلی ما مدعیان ولایت‌مداری هستیم! باید توسط نیروهای مذهبی گفتگوی انتقادی دربارۀ نیروهای مذهبی را در جامعه افزایش دهیم. ابراز ولایتمداری تکی «مانع ظهور» را برطرف نمی‌کند، باید «عَلَى اجْتِمَاعٍ مِنَ الْقُلُوبِ» باشد…»
پیش از این نیز مهدی طائب٬ رئیس قرارگاه «عمار» اسرائیل را مهم‌ترین «مانع» ظهور «امام زمان» معرفی کرده و گفته امنیت این کشور باید از بین برود.
چندی بعد محمدحسین سپهر٬ معاون هماهنگ کننده حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت امام زمان در عربستانی که «وهابیت» حاکم باشد ظهور نخواهد کرد.
شرایط ظهور امام زمان در سال‌های اخیر در ادبیات روحانیون و نظامیان حاکم بر ایران تابعی از شرایط داخلی ایران و تحولات منطقه‌ای و جهانی شده است.
این افراد از مهمترین تحولات جهان به عنوان نشانه‌های ظهور امام غایب شیعیان نام می‌برند٬ اما با این وجود هیچ یک از این نشانه‌ها منجر به تحقق پیش‌بینی آنها نشده است.
آنها از جمهوری اسلامی به عنوان تنها نظام بسترساز ظهور یاد می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر