۱۳۹۵ خرداد ۱۱, سه‌شنبه

دیدار پاپ با ستارگان هالیوود در واتیکان

دیدار پاپ با ستارگان هالیوود در واتیکان

جایزه «مدال زیتون» از سوی موسسه «سکولاس اوکورنتس» اهدا شد که موسسه ای تحت حمایت و علاقه شخصی پاپ است
papa999
«محبت‌نیوز» – پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان با شماری از چهره های مشهور سینمایی از جمله «جرج کلونی»، «ریچارد گر» و «سلما هایک» ملاقات کرد. این سه بازیگر شناخته شده به خاطر نقششان در مبارزه با گرمایش جهانی، جنگ و تروریسم در واتیکان مدال زیتون گرفتند.
به گزارش صدای آمریکا پاپ در مراسم اهدای جایزه گفت «وقتی مردم، خانواده ها و دوستان از هم جدا می شوند تنها دشمنی و نفرت است که ایجاد می شود. ولی وقتی افراد در یک دوستی اجتماعی یکی می شوند، می توانیم در مقابل هر نوع فرهنگ تفرقه افکن مقابله کنیم.»
جایزه «مدال زیتون» از سوی موسسه «سکولاس اوکورنتس» اهدا شد که موسسه ای تحت حمایت و علاقه شخصی پاپ است و زمانی که او اسقف بوینوس آیرس بود تاسیس شد و حالا تبدیل به یک شبکه جهانی از مدارس ورزشی، فنی و هنری شده که در جهت اعتلای فرهنگ تلاش می کنند.
پاپ فرانسیس پس از یک قرار ملاقات و پرسش و پاسخ «گوگل هنگ آوت» در یوتیوب به جمع مراسم اهدای جایزه پیوست. در این قرار آنلاین پاپ فرانسیس به عنوان اولین پاپ و اولین رهبر یک کشور با نوجوانانی از پنج قاره به گفت و گو نشست و از جمله درباره جنگ و خشونت و قلدری علیه مردم بی دفاع و کودکان ابراز انزجار کرد.
کمی پیشتر واتیکان میزبان ششمین گردهمایی با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از ۱۹۰ کشور جهان از جمله چهره های علمی و دانشگاهی از آمریکا، عراق و نیجریه بود. شرکت کنندگان شامل دانشجویان، استادان، بازرگانان، هنرمندان، سیاستمداران، ورزشکاران و فعالان عرصه اینترنت بودند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر