۱۳۹۵ خرداد ۲, یکشنبه

کیم‌کارداشیان سد راه جوانان امام زمانی!

کیم‌کارداشیان سد راه جوانان امام زمانی!

در روزهای گذشته خبر شناسایی و دستگیری تعدادی از مدلینگ‌ها در فضای مجازی مخابره شد و سپاه دراطلاعیه اعلام کرد که پشت این ماجراها صهیونیسم و کیم کارداشیان از مدلینگ‌های مشهور دنیا بوده است.
kim343443
«محبت‌نیوز»- این روزها در ایران خیابان‌ها آذین بندی شده تا جشن میلاد امام دوازدهم شیعیان برپا شود و منتظرانش برای ظهورش تا رسیدن به عدل و داد دعا کنند.
اینها به کنار اما تریبون‌های نماز جمعه نه حال و هوای جشن دارد و نه امیدی به ظهور. اما گروهی از ائمه جمعه ماجرا را سیاسی می‌بینند و ولایت و مهدویت را موهبت آسمانی و پیوسته در مسیر هم می‌دانند، در مقابل گروه دیگر از شیوخ اوضاع را بحرانی می‌پندارند و مکتب مهدویت را در آستانه خطر!
نماز جمعه‌های این هفته تجمیع تناقضات بود. در روزی که همه ماموریت داشتند از مهدی بگویند، در تهران به شوق و شکوه دیدنش و در مشهد زیر تیغ و تنگنا.
امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران گفته ملت به این موضوع که ولی فقیه جانشین امام عصر است ایمان دارند. اما آن روی سکه احمد‌علم‌الهدی امام جمعه تندروی مشهد گفته مد و «مدلینگ» جوان امام زمانی برای کشور باقی نمی‌گذارد.
او گفته مسوولین این نظام هم بدانند که صرفن یک نظام حکومتی را اداره نمی‌کنند و نیامده‌اند تا یک مملکت گل و بلبل و مرکز عیاشی برای یک عده جفتک زن و خوش‌گذران درست کنند، رسالت آنها این نیست که دست به دست منافقان، مستکبران و جانیان تاریخ بدهند و این گونه کشور را اداره کنند.
علم‌الهدی هشدار داده مسوولان بدانند این نظام اهرم انقلاب است، انقلابی که به انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام زمان منتهی خواهد شد، آخر این انقلاب امام زمان است پس کسانی که در بخش های مختلف این نظام مثل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند لباس سربازی امام زمان را پوشیده‌اند و کسی که در سپاه امام زمان است یک نقطه رامی‌بیند و آن این است که با تمام وجودش در راه امام زمان قربانی شود.
به گفته او دشمن به روش‌های مختلف می‌خواهد حرکت این انقلاب را کور کند که یک راه آن مدلینگ است.
این شیخ مشهدی معتقد است جریان مدلینگ در ایران به این نکته انجامیده که موسسات طراحی مد و پوشش در طی دو ماه در کشور فراگیر شدند، آرایشگاه‌های زنانه حرفه ای و نیم حرفه ای بوجود آوردند و در استودیوهای تولید موسیقی های مبتذل توسط همین شرکت مدلینگ ایجاد شده و با وجود چنین شرکت‌هایی جوان امام زمانی در کشور باقی نمی‌ماند.
در روزهای گذشته خبر شناسایی و دستگیری تعدادی از مدلینگ‌ها در فضای مجازی مخابره شد و سپاه دراطلاعیه اعلام کرد که پشت این ماجراها صهیونیسم و کیم کارداشیان از مدلینگ‌های مشهور دنیا بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر