۱۳۹۵ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

موج جدید حملات روحانیون و شخصیتهای نظام به جامعه بهائیان

موج جدید حملات روحانیون و شخصیتهای نظام به جامعه بهائیان

فتوای تمامی مراجع در مورد بهائیت روشن و صریح است و باید با این فرقه رفتاری مانند بیگانه داشت.
bahaei000
«محبت‌نیوز»- دیدار فائزه هاشمی با یک خانواده بهائی در تهران همچنان با واکنش‌های تند و تیز روحانیون بلندپایه نظام روبه روست.
«محی الدین حائری شیرازی» از استاد حوزه علمیه قم گفته اینکه علمای بزرگ نسبت به این دیدار موضع گیری می‌کنند؛ به دلیل استشمام عادی سازی روابط با آن‌ها و نجات کفار است.
وی مدعی گردیده است که یهودی‌ها برای استحاله اسلام اهل سنت، وهابیّت تکفیری را جعل نمود و برای استحاله تشیع، بهائیت را تأسیس کردند.
همچنین احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بهائیت یک فرقه منحرف است گفته دیدار با اعضای بهائیت محکوم و انحراف مسللم است.
او در ادامه مدعی گردید بهائیت یک دین نیست، بلکه یک حزب جاسوسی است و همواره دنیای استکبار از این فرقه جاسوسی حمایت همه جانبه کرده و می کند.
این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فتوای مراجع درباره بهائیت، تاکید کرد فتوای تمامی مراجع در مورد بهائیت روشن و صریح است و باید با این فرقه رفتاری مانند بیگانه داشت.
احمد خاتمی به دیدار اخیر فائزه هاشمی با یکی از رهبران جامعه بهائیت اشاره و تصریح کرد: هرگونه رفتاری که سبب شود قبح ارتباط با این فرقه (به گفته وی) ضاله شکسته شود، محکوم است.
وی در پایان ادعاهایش، عنوان نمود: در نظام اسلامی کسی نباید تحت عناوینی مانند حقوق بشر یا هر عنوان دیگری موجب احیای بهائیت شود. قطعن ملاقات با اعضای این فرقه یک انحراف مسلم است و نمی توان آن را یک اشتباه دانست!
شایان ذکر است موج جدید حملات روحانیون و شخصیتهای نظام به جامعه بهائیان ایران پس از دیدار فائزه هاشمی و فریبا کمال آبادی به یکباره شدت یافت و حاشیه های زیادی را برای فائزه هاشمی و بهائیان ایران رقم زده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر