۱۳۹۴ خرداد ۲۰, چهارشنبه

تجاوز به زنان عراقی در کلیساها

تجاوز به زنان عراقی در کلیساها

یک فعال در زمینه حقوق زنان عراق از اقدام دولت اسلامی در تجاوز به زنان و دختران عراقی در کلیساها و منازل متروکه موصل تحت نظارت زنان مسلمان انگلیسی خبر داد.
به گزارش «محبت نیوز»، اسلامگرایان دولت اسلامی، تنها طی ماه گذشته میلادی، ۴٨ دختر و زن عراقی را پس از تجاوز و شکنجه وحشیانه در داخل کلیساهای عراقی، تحت نظارت زنان مسلمانان انگلیسی به قتل رساندند.
پایگاه خبری روسی «اسپوتنیک» با انتشار یک گزارش اختصاصی نوشت که زنان مسلمانان انگلیسی دولت اسلامی در تیپ «زنان» این گروه تروریستی فعالیت می‌کنند.
یک فعال در زمینه حقوق زنان در موصل- بزرگترین شهر در شمال عراق- گفت: شمار زنان کشته شده در ماه می گذشته به ۴٨ نفر می‌رسد.
وی که از بیم دستگیر شدن به دست دولت اسلامی خواست نامش فاش نوشد گفت: “دولت اسلامی در منازل متروکه و کلیساهای قدیمی زنانی را که آنها را به بهانه‌های مختلف شکار کرده، آزار می‌دهد.”
وی افزود: هر زن یا دختری که به بهانه‌ای به زندان می‌افتد مورد تعرض قرار می‌گیرد و سپس با چاقو یا تیر کشته می‌شود. این زنان با نظارت اعضای تیپ زنان دولت اسلامی که اغلب انگلیسی، تونسی و سوری هستند، شناسایی و شکار می‌شوند و در این گردان تنها شمار کمی از زنان عراقی به چشم می‌خورند.
زنان دستگیر شده به بهانه‌های مختلف از جمله حمل اسلحه، اقدام علیه دولت اسلامی و …در هنگام رفتن به بازار یا مدرسه یا محل کار دستگیر می‌شوند. تاکنون نیز صدها زن و دختر عراقی به دست دولت اسلامی در موصل ربوده شده‌اند اجساد برخی از آنها به دلیل شکنجه‌های وحشیانه قابل شناسایی نیست.
این فعال در زمینه حقوق زنان گفت که مکانهای حبس زنان قربانی عراقی، دائمن در حال تغییر است. عناصر دولت اسلامی پس از تجاوز به این زنان و شکنجه آنها، اجسادشان را به دور از چشم مردم در داخل گورهای جمعی در خارج از موصل دفن می‌کنند.
وی گفت: دولت اسلامی در ۶ ماه نخست اشغال موصل، حتی ۵ پزشک را در موصل به دلیل مخالفتشان با تحویل چندین دختر که مورد تجاوز قرار گرفته بودند، اعدام کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر