۱۳۹۴ فروردین ۲۴, دوشنبه

امام جماعت مسجد الحرام: شیعیان به دنبال بدنامی اسلام هستند

.
امام جماعت مسجد الحرام گفت که ایران به دنبال تخریب خانه ی خداست.


به گزارش «محبت نيوز»، سعود شریم امام جماعت مسجد الحرام در سخنان اخیر خود گفت که ایران به دنبال تخریب خانه ی خداست.
به نقل از منابع خبری شیعی ، وی طی اظهاراتي در اين باره گفت: "ما تا آخرین نفس از مسجد الحرام دفاع می کنیم و با متجاوزان برخورد خواهیم کرد."
شریم همچنين افزود: ایران به دنبال آشوب در عربستان است همانگونه که مهاجمان در قرن چهارم هجری حجاج را کشتند و سی هزار نفر را به اسارات بردند و کعبه را غارت کردند و حجرالاسود را از جای خود درآوردند.
امام جماعت مسجد الحرام ادامه داد: عربستان به دنبال آرامش در منطقه است و هیچگونه خصومتی با هیچ ملتی ندارد، این ایران است که به دنبال تشنج در منطقه است و از حوثی های یمن دفاع می کند.
وی در پایان گفت: آل سعود به دنبال حفظ شرف مسلمانان است و از تمامی مسلمانان پیروی می کند، این شیعیان هستند که دنبال بدنامی اسلام هستند و جنگ هایی در منطقه به راه انداخته اند.
مسجد‌الحرام قبله‌گاه مسلمانان بعد از ماجرای تغییر قبله است و در شهر مکه در کشور عربستان سعودی قرار دارد.
چندی پیش نیز خطیب آل‌سعود، در تازه‌ترین اظهاراتش علیه دولت ایران، تهران را محور شرارت توصیف کرد. به نقل از شبکه خبری زمان، وی در خطبه روز جمعه مسجدالحرام در مکه  مدعی شد: «ایران و حوثی ها، منازل، مساجد و دانشگاههای یمن را تخریب کرده، مسلمانان مسالمت جو را کشته و برخی را از کشورشان آواره کردند.. آنها در صدد به ذلت کشیدن مردم یمن بوده و با ترویج طائفی گری، تخم اقدامات تروریستی را می کارند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر