۱۳۹۴ اردیبهشت ۷, دوشنبه

پلیس راهور تهران: تشدید برخورد با 'جولان خودروهای لوکس'

پلیس راهور تهران: تشدید برخورد با 'جولان خودروهای لوکس'

  • 4 ساعت پیش
در پی انتقاد آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران از "جولان دادن برخی جوان‌های سرمست غرور ثروت با خودروهای گران‌قیمت در خیابان‌ها" که آن را از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه خوانده بود، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از تشدید برخورد با "جولان خودروهای لوکس" خبر داد.
به گزارش خبرگزاری‌ها از ایران، پرویز حسینی، معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران‌ اعلام کرد: "هر شب ۵۰۰ خودرو به دلیل تخلفاتی چون لایی‌کشی و سرعت غیرمجاز توقیف می‌شود. خودروهای با سرعت بالا که به ایست پلیس توجه نکنند، با حکم قضایی توقیف می‌شوند."
به گفته این مقام مسئول، بخشی از کاهش تصادفات تهران به دلیل اجرای طرح‌های شبانه پلیس در بزرگراه‌ها و معابر و برخورد با تخلفات سرعت غیرمجاز و لایی کشی و حرکات مارپیچ است. در حال حاضر این طرح‌ها با توجه به سخنان آقای خامنه‌ای تشدید خواهد شد.
معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت که طرح‌های شبانه پلیس در بزرگراه‌ها از مدت‌ها پیش در حال اجراست، به طوری که براساس این طرح با وسایل نقلیه‌ای که دارای نقص سیستم روشنایی هستند یا اقدام به "حرکات نمایشی" می‌کند، برخورد می‌شود.
آقای خامنه ای روز گذشته (۲۶ آوریل) در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی، تأمین امنیت روانی جامعه را از مقابله با ناامنی‌های فیزیکی مهم‌تر توصیف کرد و "نگرانی خانواده‌ها از حضور فرزندانشان در خیابان‌ها و بوستان‌ها به دلیل احتمال کشیده شدن آنها به سمت مواد مخدر و فحشا و منکرات" را مخل امنیت روانی جامعه دانست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر