۱۳۹۴ بهمن ۲۴, شنبه

سرنوشت کره زمین در همکاری اسلام و مسیحیت !

سرنوشت کره زمین در همکاری اسلام و مسیحیت !

در همایش «نقش ادیان الهی در تحقق صلح و عدالت» گفته شده ، همکاری بین اسلام و مسیحیت سرنوشت کره زمین را رقم خواهد زد.
به گزارش «محبت نیوز»، درحالیکه عمده نظرات مراجع دینی و نهادهای مذهبی در جمهوری اسلامی بدون در نظر گرفتن مواد قانون اساسی در خصوص آزادی ادیان به تهدید و برخوردهای امنیتی به خصوص در مورد مسیحیان ختم می‌شود، معاون امور بین ‏الملل حوزه‌های علمیه گفته “از آنجایی که حوزه علمیه پرچمدار تبلیغ مکتب اهل بیت است باید پرچمدار گفتگوی اسلام و مسیحیت باشد.
به نقل از خبرگزاری مهر “«حسن زمانی» در همایش «نقش ادیان الهی در تحقق صلح و عدالت» ضمن اشاره به اینکه همکاری بین اسلام و مسیحیت سرنوشت کره زمین را رقم خواهد زد ! گفت؛ مواضع مسئولان واتیکان نسبت به اسلام بهبود یافته و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت بوجود آمده استفاده کرده و همکاری‌های بیشتری را داشته باشیم.
در این همایش گروهی از روحانیون و شخصیت‌هایی چون کاردینال تورکسون، رئیس شورای پاپی صلح و عدالت واتیکان و  مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد.
جمهوری اسلامی پس از ریاست جمهوری حسن روحانی تلاش زیادی کرده تا خود را به واتیکان نزدیک کند.
سفر شهین دخت مولاوردی معاون روحانی در امور زنان به واتیکان و دیدار او با پاپ حدود یک سال پیش و همینطور دیگر یک ماه پیش حسن روحانی با پاپ و مقامات بلندپایه کلیسای کاتولیک در همین راستا صورت گرفت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر