۱۳۹۴ بهمن ۱۳, سه‌شنبه

دیدگاه خامنه‌ای درباره برداشتن دندان طلای مردگان !

دیدگاه خامنه‌ای درباره برداشتن دندان طلای مردگان !

رهبر جمهوری اسلامی پس از راهکارهای حل مشکلات اجتماعی و اقتصادی مردم  در خصوص بیرون آوردن دندان‌هاى مرده که از جنس طلا است حکم شرعی صادر کرد.
به گزارش «محبت نیوز» علی خامنه‌ای در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره مسائل شرعی در پاسخ به این سوال که بیرون آوردن دندان‌هاى مرده که از جنس طلا است چه حکمی دارد گفته:
«چنانچه موجب هتک و بى‌حرمتى به او نباشد، اشکال ندارد.‏»
طرح این قبیل پرسش‌ها در رسانه‌های رسمی تجلی بخشی از وضعیت اجتماعی و اقتصادی ایران دارد و همینطور باورهای مذهبی و سنتی شهروندان است.
 روزنامه ابتکار چاپ تهران در روزهای گذشته در گزارشی مفصل خبر داده که در ایران بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون نفر زیر خط فقر فقر زندگی می‌کنند. دندان طلا کجا بود ؟
هزینه های بالای دندانپزشکی در طول سال های اخیر گریبان گیر مردم بوده و مطب های خالی دندانپزشکی و گلایه های مردم از هزینه های بالای آن حکایت از مشکلات بزرگی در این حوزه دارد.
به نوشته خبرگزاری مهر، در حال حاضر سطح درآمد عمومی در کشور پاسخگوی تعرفه های موجود نیست و وزارت بهداشت نیز خدمات دندانپزشکی را در ردیف خدمات لوکس و زیبایی قرار داده است، شاید از همین رو است که بیشتر شهروندان رغبتی به مراجعه برای معاینه و جلوگیری از پوسیدگی دندان های خود حتی نشان نمی دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر