۱۳۹۴ بهمن ۳۰, جمعه

“تجاوز اسلامی به اروپا”، روی جلد یک نشریه لهستانی


“تجاوز اسلامی به اروپا”، روی جلد یک نشریه لهستانی

یک نشریه لهستانی در شماره اخیر خود تصویر ۶ دست تیره پوست را نشان می دهد که در حال کندن لباس یک زن سفیدپوست اروپایی هستند. لباس این زن پرچم اتحادیه اروپاست.
به گزارش «محبت نیوز» نشریه لهستانی “وسیچی” با انتشار این عکس و مقاله همراه آن جنجالی در جهان رسانه ای اروپا به راه انداخته است.
العربیه به نقل از گزارش سایت آمریکایی “دیلی کالر” خبر داد ، این نشریه لهستانی که بخاطر انتشار مقالات جنجالی شهرت دارد، در شماره ماقبل خود عکس نخست وزیر لهستان را با حجاب اسلامی انداخته بود که بمب حمل می کند.
نشریه لهستانی مقاله خود را با این عنوان فرعی آغاز می کند: “گزارش ما: آنچه که رسانه ها و سیاستمداران بروکسل از شهروندان اتحادیه اروپا مخفی می کنند”. این نشریه پرتیراژترین در کشور لهستان است.
اخیرن دولت لهستان قانونی را وضع کرده که به گفته منتقدان آزادی رسانه ها را محدود می کند. بر اساس این قانون دولت لهستان اکنون بر انتخاب سردبیران همه رسانه های عمومی کنترل خواهد داشت.
این نشریه لهستانی دولت آلمان را متهم می کند که قصد دارد با اجازه دادن به مهاجران خارجی برای ورود به اروپا، کارگران ارزان قیمت برای صنایع آلمان فراهم کند.
این مجله به رویدادهای سال نو میلادی در شهر کلن آلمان اشاره دارد که زنان مورد اذیت و آزار مردانی قرار گرفتند. در پی این رویداد بسیاری انگشت اتهام را به سوی مهاجران سوری گرفتند که اخیرن وارد کشورهای اروپایی شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر