۱۳۹۴ بهمن ۱۶, جمعه

در همایش موعودگرایی مطرح شد: مبلغان مسیحی راننده تاکسی می شوند

در همایش موعودگرایی مطرح شد: مبلغان مسیحی راننده تاکسی می شوند

یکی از پژوهشگران حوزه با محور قرار دادن سخنانش در باب مسحیت گفت: «مبلغان مسیحی راننده تاکسی می شوند»
به گزارش آژانس خبری مسیحیان ایران «محبت نیوز»، زهیر دهقانی که خبرگزاری «حوزه» از او با پیشوند «حجت الاسلام» نام می‌برد و گویا از پژوهشگران حوزه است گفته؛ “مبلغان مسیحی با تبلیغاتی گسترده خود، حضرت مهدی را ضد مسیح معرفی می کنند که زمین را با بمب اتم از بین خواهد برد و در این میان بر اساس تفاسیری که ارائه می دهند ایران را تامین کننده بمب های اتم برای حضرت مهدی علیه السلام جهت از میان بردن زمینیان معرفی می کنند!”
وی در نشست با عنوان ” تحلیل موعود گرایی شیعی در محافل دینی و علمی غرب” نشان داد که دستی هم در هالیوود دارد و خبرداد که در یک سال ۸۰ فیلم با موضوع‌ آخر الزمانی در هالیوود تولید می شود!
به گفته دهقانی در سال گذشته میلادی تنها سه سریال آخر الزمانی در آمریکا تولید شده است و خود این امر نشان از اقبال گسترده مردم و سرمایه گذاری غرب در این بعد می باشد.
او همچنین  آمار جالبی هم در خصوص توسعه اسلام در مراکز علمی دنیا داد و مدعی شده با توجه به رویکرد انقلابی نظام اسلامی روند کرسی های شیعه شناسی و مهدی شناسی در دانشگاه ها و مجامع علمی رفته رفته افزایش چشم گیری گرفت.
اما با اتمام اظهارات دهقانی یکی دیگر از پژوهشگران حوزه سخنرانی خود را با محور مسحیت آغاز کرد و شاه بیت او این جمله بود که گفت: «مبلغان مسیحی راننده تاکسی می شوند»
امروزه مسئله مهدویت مورد بی مهری و کم توجهی مراکز حوزوی قرار گرفته است. او با بیان این که مسیحیان در بعد تبلیغ حتی الامکان از بهترین مکان گفت و گوها حتی از «راننده تاکسی» بودن استفاده می کنند، ابراز داشت: «در برخی از موارد کشیشان پس از گذراندن آموزه های مسیحی باید به مدت شش ماه تبلیغ خود را با رانندگی تاکسی ادامه دهند و در صدد شبهه پراکنی علیه معارف اسلامی باشند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر