۱۳۹۴ بهمن ۱۵, پنجشنبه

با دانشجویان متخلف دانشگاه الزهرا برخورد شود

با دانشجویان متخلف دانشگاه الزهرا برخورد شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار برخورد با دانشجویانی شد که تصاویر طراحی لباس  دانشگاه «الزهراء» را منتشر کردند.
به گزارش «محبت نیوز» محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار برخورد با دانشجویانی شد که تصاویر طراحی لباس یکی از کلاس‌های دانشگاه «الزهراء» را منتشر کردند.
 مخبر دزفولی گفته «آنچه در دانشگاه الزهرا برگزار شده یک واحد درسی بوده که در همه دانشگاه‌ها به خصوص در رشته‌های هنر برگزار می‌شود.»
وی افزوده «همگان باید دقت کنند که ضوابط ایمنی در زمینه عدم انتشار تصاویر مربوط به {این نوع کلاس} را رعایت کنند و اگر کسی یا جایی خلاف ضوابط عمل شود باید با آن برخورد کرد.»
مخبر دزفولی اضافه کرده «اگر تخلفی هم صورت می‌گیرد باید با متخلفان این امر برخورد قاطع صورت گیرد که به صورت غیرقانونی تصاویر این نوع کلاس درسی را منتشر کرده‌اند.»
به نقل از استانبان ،انتشار تصاویر تعدادی از لباس‌های طراحی شده دانشجویان دختر رشته هنر دانشگاه «الزهرا» چندی پیش با موج جدید انتقاد‌ها و حملات رسانه‌های اصول‌گرا مواجه شده بود.
این تصاویر بخشی از ۷۰ طراحی لباس دختران دانشجوی هنر بود که در قالب یک نمایشگاه «فشن» در دانشگاه «الزهرا» در تهران به نمایش گذاشته شده بود.
در پی انتشار این تصاویر رسانه‌های محافظه‌کار موج تازه‌ای از حملات علیه مسئولان وزارت علوم و دولت حسن روحانی را آغاز کرده و خواستار برخورد با مجریان این برنامه شده‌ بودند.
آبان ماه امسال آقای خامنه‌ای در تازه‌‌ترین انتقاد‌ها از وضعیت فرهنگی دانشگاه‌ها گفته بود «برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر